Obelix1 schreef: ↑28 mar 2020 17:35
(...) Blijf zitten waar je zit en verroer je niet, heerlijk zo`n land. Vluchten kan niet meer, helaas veel te laat. Krijg je het wel of krijg je het niet.? Gewoon weer in grote getallen naar het strand gaan als het mooi weer is, en in de rij voor een zak patatje oorlog.
Ook een discipline, maar niet de mijne
Mijn familie in Nederland heeft nog een sterker discipline, ze berichten mij ''houd je haaks pa''. Mijn moeder is full under control, wees niet bezorgd Lady.
Carona , daar gaat het over...wereldwijd en niet alleen Holanda.
Wel familie in Nederland, geen familie in Nederland; wel zorgen om hen, geen zorgen om hen; wel zorgen om de eigen situatie, geen zorgen om de eigen situatie; niet in Kaapverdië, wel in Kaapverdië; op 3000 meter wonen op Santo Antão waar de hoogste bergtop 1983 meter is. Het valt ook niet mee.
Probeert u met die eerste alinea nou onrust te zaaien? Natuurlijk zijn wij hier niet zonder zorgen, zoals u ongetwijfeld van uw familie heeft gehoord. Maar als ik op een eiland zou wonen, zonder vliegveld, zonder fatsoenlijke gezondheidszorg, dán zou ik me pas zorgen maken.
Ik woon op een rustige plek in de randstad, met maar liefst vijf academische topziekenhuizen om de hoek, plus een hele rits algemene ziekenhuizen die ook uitstekende zorg verlenen. Inderdaad, net wat u schrijft:
(...) heerlijk zo`n land.
En nogmaals: inderdaad, net wat u schrijft:
Carona [sic], daar gaat het over...wereldwijd en niet alleen Holanda.
Dus ook in Kaapverdië!