LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afvallen met hypnose?

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
Eyoor
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:46

Afvallen met hypnose?

Ongelezen bericht door Eyoor »

Laatst las ik een stukje over celebs die afgevallen zouden zijn mbv hypnose.
Ik vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Afvallen met hypnose?

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik weet van één persoon die onder een valse naam dit soort programma's aanbied en wiens vrouw doet voorkomen alsof ze zelf erg veel nut van het programma heeft gehad. Interessant daarbij is dat ze natuurlijk niet vermeld dat ze zijn vrouw is en als je haar meest recente foto's bekijkt ze voorheen Jumbo geheten moet hebben om het verhaal kloppend te maken.

:o

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Afvallen met hypnose?

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Heb geen ervaring met je vraag, maar ben wel het afgelopen jaar 15 kg afgevallen Zonder hypnose. Gemiddeld iets meer dan 1 kg per maand, want als het te snel gaat, krijg je zo'n uitgerekt vel. :(
Gewoon de suiker en het snoepen gelaten, geen vlees meer gegeten, was toch slecht voor mijn reuma, geen jus maar alles mager. Wel veel vis en kipfilet.
Af en toe iets snoepen (met mate) anders word je lastig en dan is dit alles goed te doen. :D Wel veel water ook gedronken en groene thee.
Dit alles gedaan iom met de huisarts en mijn homeopaat. Ik heb een spieraandoening en reuma
en door het extra gewicht kwam ik in de problemen.
Zonder afslankpillen of wat dan ook, gewoon opgelet en als je dan eens ziet
wat je normaal naar binnen werkt, schrik je echt.
Ieder pondje gaat door het mondje (behalve als je een aandoening hebt van schildklier of iets anders) bij mij kwam het echt van de extra's.
Dus ik zou zeggen, als je de moed hebt, probeer het gewoon zo en volhouden.
Als de kilo's eraf zijn, voel je je een stuk anders en 4 maten kleiner is ook nooit
weg.
Als je nog iets wilt weten, hoor ik het wel.

Gesloten