LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Albert Heijn - Etos <> VSM

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
Airbrush Ace Zaandam

Albert Heijn - Etos <> VSM

Ongelezen bericht door Airbrush Ace Zaandam »

Albert Heijn - Etos - Assendelft Zaandam laten zieke mensen liever thuis een week wachten dan ze of echt snel te helpen of door te sturen naar de echte apotheek of huisarts !

05-12-2012 - Zaandam Op maandag 3 december probeerde ik een speciale tube VSM zalf te bestellen. Eerst kreeg ik te horen dat het uit het arssortiment was, en de tube kon niet besteld worden. Bij navraag bij VSM zelf, bleek dat elke Etos, elke VSM tube moet kunnen bestellen. Vervolgens belde ik weer naar de Etos Assendelft. Nou, met zeer veel moeite kon het dan besteld worden. Maar het duurt wel bijna een week voor het binnen zou zijn. Ik besluit Etos klantenservice te bellen. Tientallen pogingen en een half uur verder, kom ik door de 'we drinken koffie'-muur van het call center heen. Ik leg uit wat er gebeurt is, dat ik chronisch ziek ben, complicaties heb, en echt plat lig. Dat de gewone apotheek het middel wel binnen een dag bnnen heeft, maar weer 5 kilometer verderop ligt, terwijl de Etos op de hoek zit. ( letterlijk, een paar honderd meter ) Zou het iets met sinterklaas te maken hebben ? Nou bedankt, ik ben altijd braaf geweest.

ik schaam me dood, als langdurig chronisch zieke en ex beroeps militair geneeskundige dienst, dat dit ons ' weldenkende en verzorgd ' nederland is. Maar, eigenlijk moet albert heijn zich schamen. Op de kleintjes letten ? Als je dan geneesmiddelen in je winkel assortiment verkoopt, handel er naar. Zieke mensen mogen niet behandeld worden als lastige klanten !

witte angora

Re: Albert Heijn - Etos <> VSM

Ongelezen bericht door witte angora »

Zieke mensen mogen niet behandeld worden als lastige klanten !
En zieke mensen mogen niet denken dat de hele wereld alleen om hen draait.

Eerst klaag je dat Ah en de Etos je niet doorverwijzen naar de apotheek
Albert Heijn - Etos - Assendelft Zaandam laten zieke mensen liever thuis een week wachten dan ze of echt snel te helpen of door te sturen naar de echte apotheek of huisarts !
en vervolgens klaag je dat de apotheek te ver weg is.
Dat de gewone apotheek het middel wel binnen een dag bnnen heeft, maar weer 5 kilometer verderop ligt, terwijl de Etos op de hoek zit
Dus wat is nu je precieze klacht?

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Met alle respect, wat een onzin topic zeg. Dus omdat je ziek bent moet Etos als een soort van persoonlijke slaaf ala minute voor jou aan de slag gaan :shock:
Ze hebben het toch besteld dus wat is het probleem? Of is het ook de schuld van Etos dat de apotheek 5 km verderop zit??

Ga je toch verhuizen, dichterbij de apotheek :roll:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Ging toch om een VSM zalfje? Had je net zo goed een pakje margarine kunnen nemen. Vet, plantaardig en smeert lekker. Zelfde werkzaamheid.

Triple posten is trouwens driewerf fout. Voor de rest: onzintopic.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

vsm is echt overal te verkrijgen op elke internet shop,dus als je even moeite had gedaan,had je het in huis gehad...
zal wat zijn,kan heel winkels aan gaan klagen omdat ik chronisch ziek ben en het niet op tijd geleverd wordt............ppff misschien beetje depri van de pijn?kan...

en dan nog?apotheken bezorgen ook thuis,ben zelf ook al 14 jr chronisch ziek en elke week staat netjes bezorgster op de stoep...

dus zeur niet zo....
ppfff .....gaat het om srl gelei?nou dan kan je idd doen wat mikey(schrijf ik zeker weer fout :oops: )zegt...helpt geen snars...
geef me 100 tubes en er gebeurd niks...ja vieze zooi op je lichaam

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Airbrush Ace Zaandam schreef:Albert Heijn - Etos - Assendelft Zaandam laten zieke mensen liever thuis een week wachten dan ze of echt snel te helpen of door te sturen naar de echte apotheek of huisarts !

05-12-2012 - Zaandam Op maandag 3 december probeerde ik een speciale tube VSM zalf te bestellen. Eerst kreeg ik te horen dat het uit het arssortiment was, en de tube kon niet besteld worden. Bij navraag bij VSM zelf, bleek dat elke Etos, elke VSM tube moet kunnen bestellen. Vervolgens belde ik weer naar de Etos Assendelft. Nou, met zeer veel moeite kon het dan besteld worden. Maar het duurt wel bijna een week voor het binnen zou zijn. Ik besluit Etos klantenservice te bellen. Tientallen pogingen en een half uur verder, kom ik door de 'we drinken koffie'-muur van het call center heen. Ik leg uit wat er gebeurt is, dat ik chronisch ziek ben, complicaties heb, en echt plat lig. Dat de gewone apotheek het middel wel binnen een dag bnnen heeft, maar weer 5 kilometer verderop ligt, terwijl de Etos op de hoek zit. ( letterlijk, een paar honderd meter ) Zou het iets met sinterklaas te maken hebben ? Nou bedankt, ik ben altijd braaf geweest.

ik schaam me dood, als langdurig chronisch zieke en ex beroeps militair geneeskundige dienst, dat dit ons ' weldenkende en verzorgd ' nederland is. Maar, eigenlijk moet albert heijn zich schamen. Op de kleintjes letten ? Als je dan geneesmiddelen in je winkel assortiment verkoopt, handel er naar. Zieke mensen mogen niet behandeld worden als lastige klanten !
Je schrijft dat je chronisch ziek bent, complicaties hebt en echt plat ligt daar kan de AH niets aan
doen hoe vervelend dat ook klinkt.
Maar als je een produkt nodig hebt van VSM voor je chronische ziekte......hmm dan weet ik het ook niet. :shock:

Is het nu zo'n punt om iemand anders het produkt de volgende dag op te laten halen bij de apotheek ?
Overigens is het hier normaal hoor, deze dag bestellen voor 11 uur s'morgens en de volgende dag kun je het na 15.00 uur ophalen bij de apotheek.
Er zijn zoveel chronisch zieken mensen in Nederland die er ook voor moeten zorgen dat hun
medicijnen thuis komen, of je laat het iemand anders ophalen of je laat de apotheek het bezorgen.

Gesloten