LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Make it Easy stoppen met roken.
-
Re: Make it Easy stoppen met roken.
ha geweest dubbele kuur gehad,oor,keel en holte ontsteking...tja...als ik het doe doe ik het goed
rozemarijntje schreef:ha geweest dubbele kuur gehad,oor,keel en holte ontsteking...tja...als ik het doe doe ik het goed
oeps niet fijn maar toch goed dat je bij de arts bent geweest rozemarijntje beterschap je hoort zodra ik meer weet
Hay dames,
jullie wijken van de route af!
Hoe is het met het paffje?
Ik denk, geminderd naar 6 stuks, of zit ik fout?
jullie wijken van de route af!
Hoe is het met het paffje?
Ik denk, geminderd naar 6 stuks, of zit ik fout?
tennis schreef: Ik denk, geminderd naar 6 stuks, of zit ik fout?
hoi tennis je zit behoorlijk fout rook momenteel weer erg veel helaas
-
@tennis,je hebt helemaal gelijk!zal het er niet meer over hebebn.
tiptoo is logisch,nu even niet aandenken,snap dat je nerveus bent,
over het roken mogen we het toch ewl hebben?dat is consument?toch?
tiptoo is logisch,nu even niet aandenken,snap dat je nerveus bent,
over het roken mogen we het toch ewl hebben?dat is consument?toch?
jawel hoor rozemarijntje het zit effe in de ijskast minder roken het lukt momenteel niet dus de staatskas blij
-
@tiptoo?al vorderingen?
@rozemarijntje fijn dat je er weer bent,
nee helaas geen vorderingen denk dat het begin volgend jaar gaat worden peuken worden en te duur en volgend jaar zijn er tabletten om te stoppen in het pakket.
nee helaas geen vorderingen denk dat het begin volgend jaar gaat worden peuken worden en te duur en volgend jaar zijn er tabletten om te stoppen in het pakket.
-
ja,wat ik begrepen heb ,kan je begeleiding krijgen?
maar de neuroloog?
nou ja ik ben heel lang ziek geweest,niet te doen man 7 wk...nou ja...maak het uit
idd per jan worden de peuken toch weer duurder??
ik weet het niet wandt ik rook niet ,maar ik hoor het van vrienden om me heen enz...
mijn oom is gelukkig nog steeds gestopt,hoopt dat ie het volhoud,anders ligt ie zo weer op het randje in het ziekenhuis.
maar de neuroloog?
nou ja ik ben heel lang ziek geweest,niet te doen man 7 wk...nou ja...maak het uit
idd per jan worden de peuken toch weer duurder??
ik weet het niet wandt ik rook niet ,maar ik hoor het van vrienden om me heen enz...
mijn oom is gelukkig nog steeds gestopt,hoopt dat ie het volhoud,anders ligt ie zo weer op het randje in het ziekenhuis.
ik ben al bij de neuroloog geweest en in de duiziligheidspoli volgende week weer naar de huisarts moet toch over die peuken nog met hem hebben
hoop dat je oom het volhoudt , ik ben niet van plan volgend jaar de kas nog verder te spekken
hoop dat je oom het volhoudt , ik ben niet van plan volgend jaar de kas nog verder te spekken
-
maak je geen zorgen dat doe ik wel....sorry..maar mijn man heeft nooit wat dat scheelt die betaald weer mee voor mij...
daar heb je toch een man voor nee hoor vind het rot dat je steeds wat hebt beterschap.
-
oh ja en hoe nee ja ik mankeer altijd wat 24/7..komt alleen maar meer bij,maar je kan het op 2 manier opvatten of bij de pakken neer gaan zitten of kijken wat kan ik nog en ook al maak je fouten bij het typen,en andere dingen...
zo kijk ik er tegen aan...
hoe gaat het met je?
spek je de staat nog lekker?zal wel he,geeft niks,komt goed ,weet dat de drang er is om te noken en ooit als j er aan toe bent komt t... zegt beppie possietivo
zo kijk ik er tegen aan...
hoe gaat het met je?
spek je de staat nog lekker?zal wel he,geeft niks,komt goed ,weet dat de drang er is om te noken en ooit als j er aan toe bent komt t... zegt beppie possietivo
nog wel ja maar een stukkie minder tis moeilijk helaas.rozemarijntje schreef: spek je de staat nog lekker?zal wel he,geeft niks,komt goed ,weet dat de drang er is om te noken en ooit als j er aan toe bent komt t... zegt beppie possietivo
-
snap je heel goed hoor! je hoeft je totaal niet te verontschuldigen,je moet het doen wanneer jij! er klaar voor bent