LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Quality of Life 4 U

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.

Is Quality of Life 4 U betrouwbaar?

Ja, ik verdien miljoenen (de oprichters dus)
0
Geen stemmen
Nee, het kost meer dan het opleverde..
4
100%
 
Totaal aantal stemmen: 4

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door D1RK »

Waarschuwing;

Ik kreeg vandaag zondag 27 APRIL een kaartje met bovenstaande tekst ik de deur voor snel rijk worden, via google vond ik erg dure pillen met Fruit en Vegetarische, maar mijn engels is niet voldoende, verder waren de Dollars op de voorzijde voor mij een garantie dat dit wel eens twijfelachtig kan zijn...
Het telefoon nummer ; 06 5323 0647 heb ik niet gebeld, maar de website was niet vermeld, het is dus; http://www.qualityoflife4u.com en ik wil mijn dromen niet waar maken, je eigen bedrijf via dit soort dure producten starten is vragen om problemen.

Het Adres onderaan; http://www.vistaprint.nl is dus alleen de drukker van de kaarten die zo via extra voordelig drukwerk ook nieuwe opdrachten hoopt binnen te halen... en deze heeft hier dus niets mee te maken,
ik verwacht na een telefoontje een onzin avond met gratis koffie en dan snel weg wezen en vermoedelijk is het piramide verkoop systeem waarbij verkopers belangrijker zijn dan omzet, dus als iemand ervaring heeft, vertel Uw ellende maar....

Maakt U zich over mij geen zorgen, ik wil kijken en weet nu al wat ik ga doen, niets dus!

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door Marer »

Het is inderdaad gewoon piramideverkoop van produkten.
Als je de site leest kan je toch veel beter je geld uitgeven aan echt fruit en echte groentes.
Mocht je zelf denken dat je vitaminegebrek hebt gewoon even langs je huisarts.

Quality of life 4U
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jul 2010 07:19

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door Quality of life 4U »

Het is multilevelnetwerkmarketing. Het gaat om goede en gezonde voeding en huidverzorging en je kunt er ook zelf mee werken. In principe kun je alles bereiken wat je wilt. Natuurlijk kun je naar je huisarts gaan maar die verwijst je vervolgens naar de farmaceutische industrie en waaropm zou je niet zelf kiezen voor welke kwaliteit jij gaat.
Leer meer over hedendaagse wwetjes over voeding, welzijn en gezondheid in de welzijnscheck. neem gerust vrijblivend contakt op en laat u informeren.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

In principe kun je alles bereiken wat je wilt
Burp hier komen de dooddoeners weer.
(is alleen maar even een kweste om vooraf het juiste lotnummer van de staatsloterij uitzoeken, of op het juste paard wedden )

Ik adviseer iedereen zich verre te houden van deze vorm van verkoop die tegen de oplichting aanhangt.

Quality of life 4U
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jul 2010 07:19

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door Quality of life 4U »

Dankjewel maar met deze instelling bereik je inderdaad niets en kun je er beter niet aan beginnen. Het begint met positief zijn en dan volgt de rest vanzelf of niet.
De keuze is aan u. De produkten zijn fantastisch . De trainingen ook. Er wordt gewerkt met zeer gerenomeerde artsen en onze CEO is zelfs de voormalig manager van Disneyland. We bestaan al meer dan dertig jaar en zijn zelfs geregistreerd op de beurs. En dat in deze tijd. Het is echt ongelofelijk.
Kortom . Laat je niets wijsmaken. Alles is mogelijk. Ook voor u.
U moet echter wel bereid zijn daar hard voor te werken en te leren.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

De keuze is aan u. De produkten zijn fantastisch . De trainingen ook. Er wordt gewerkt met zeer gerenomeerde artsen en onze CEO is zelfs de voormalig manager van Disneyland. We bestaan al meer dan dertig jaar en zijn zelfs geregistreerd op de beurs. En dat in deze tijd. Het is echt ongelofelijk.
Kortom . Laat je niets wijsmaken. Alles is mogelijk. Ook voor u.
U moet echter wel bereid zijn daar hard voor te werken en te leren.
Dit komt zeker uit jullie website of brochure. Zoveel dooddoeners in een alinea

Alles is mogelijk dus als het niet lukt is het ook gewoon je eigen schuld. Je hebt er dan niet hard genoeg voor gewerkt.... :lol:

Laat je niets wijsmaken. Als het zo gemakkleijk was deed iedereen het wel. 99% verdient er niks aan, en alleen de voormalige Disney manager (Oom Dagobert?) wordt er rijk van.

Zoals gewoonlijk staat er geen enkel feit in het artikel waar je wat aan hebt. Nee alles is geweldig en super, gewoon even meedoen aan deze kermisattractie. Wie maakt me los ... :mrgreen:

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door kuklos »

Het is fantaaastiiiiiiisch, het is geweeeeeeeldig, de bomen groeien tot in de hemel, the sky is the limit, wij gaan de wereld veroveren, iedereen die kritiek heeft is een mislukkeling, kritiek is voor negatieve mensen, .....


Sorry, ik weet even geen dooddoeners meer.

Quality of life 4U
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jul 2010 07:19

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door Quality of life 4U »

Tja daar heb ik niet meer van terug. Ik ga lekker verder en dat bevalt me prima. En wie er met me mee wil is van harte welkom en wie niet mee wil ook. Succes met alles wat je doet. Liefs Jolanda Quality of life 4U

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door kuklos »

@QoL4U, je zou eens kunnen beginnen met bewijsbare dan wel bewezen feiten en je eigen woorden gebruiken ipv een folder of een upliner na te kakelen.

Quality of life 4U
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jul 2010 07:19

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door Quality of life 4U »

Nou dan zou jij ook wel een paar kursussen kunnen gaan volgen kuklos. Pfffft. Want die taal die jij uitkraamt..... Het spijt me maar als jij je daar prettig bij voelt moet je het vooral niet laten. groetjes.

Quality of life 4U
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jul 2010 07:19

Re: Quality of Life 4 U

Ongelezen bericht door Quality of life 4U »

mijn website is inmiddels: [commerciële link verwijderd door de Moderator]

Gesloten