LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TACE/LITT

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
Anna1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2010 15:53

TACE/LITT

Ongelezen bericht door Anna1968 »

Beste allemaal,

Heeft iemand ervaring met het verkrijgen van vergoeding van de zgn. TACE/LITT behandelingen van dr. Vogl in Frankfurt?
De zorgverzekeraar wil dit niet vergoeden en dus zijn we nu een actie gestart om de 2e behandeling voor mijn zwager betaald te krijgen (de eerste reeks heeft hij zelf betaald € 40.000) en zelfs een hyves pagina hiervoor opgericht (joopmoetdoor) maar ik vroeg me af of er mensen zijn die wellicht andere wegen kennen om een vergoeding te realiseren?

Anna1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2010 15:53

Re: TACE/LITT

Ongelezen bericht door Anna1968 »

Dag Kees,

Het betreffen inderdaad secundaire tumoren, uitzaaiingen dus.
De zorgverzekeraar in dit geval sluit zijn poorten, we hebben goede hoop de benodigde 30.000 bij elkaar te krijgen, al was het maar om mijn zwager in ieder geval een keus te bieden!
Je zou verwachten dat doodzieke mensen in ieder geval een tegemoetkoming zouden krijgen van de zorgverzekeraar, ze hadden in geval van reguliere (nederlandse) behandelingen toch ook betaald?

Ik realiseer me dat het vechten tegen de bierkaai is en laat voorlopig de zorgmafia maar voor wat ze is....

Hartelijk dank voor uw reactie,

Anna

Gesloten