Goedemiddag, iemand ervaring met het niet leveren van kastjes die besteld zijn bij ditistv.nl?
wacht er nu 4 weken op en ze zijn ook niet goed bereikbaar. heb annulering en terugbetaling van order aangevraagd. welke stappen kan ik nog meer ondernemen om het allemaal te versnellen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2k mediabox
-
Re: 2k mediabox
Wat verwacht je van een bedrijf dat het geen probleem vindt om mee te liften op andermans werk zonder daarvoor te betalen? Dat ze een net bedrijf zijn?
Ik heb bij dit is tv een k 4 box gekocht niets anders dan problemen v.a.8 1 2016 binnen gekregen op 20 02 1215 besteld.installeren lukte niet moest kastje resetten deed nog niet moest toen updaten van 4.0 naar 5.0 bestaat niet kreeg wel geluid geen beeld en nog steeds geen film kunnen kijken toen besloten kastje terug te sturen .ze weigeren kastje terug te nemen omdat de zegel verbroken is.ze denken dat het gekopieerd is hoe kun iets proberen zonder het verbreken van de zegel
Nog steeds ingevecht met dit is TV nu over geld terug storten het zou binnen 14 gestort zijn is 3-4weken geleden.Denk dat ik kan fluiten naar mijn geld.