LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afgeknepen fotolijsten van Victory

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
4GIGUSB

Afgeknepen fotolijsten van Victory

Ongelezen bericht door 4GIGUSB »

Tegenwoordig maken de meeste mensen digitale foto's. En niet weinig. Vroeger was dat wel anders met de bijkomende afdrukkosten. Tegenwoordig kiekt een ieder er maar al te graag op los en kan het aantal foto's lekker oplopen.
Niet tientallen of honderden foto's, maar duizenden worden er in de loop der tijd gemaakt en dat maakt nog es een mooie afwisselende slide show, toch?

Vergeet het maar! De Victory fotolijstjes zijn beperkt tot 500 stuks foto's per slide show, zelfs op postzegelformaat.

Met USB van 4 gig onder een tientje kun je zowat je hele fotocollectie kwijt. Maar helaas de programmeur van de firmware heeft ergens 500 hard coded vastgelegd en zo blijft het. Want Victory doet niet aan firmware updates. Ik heb de lijst sinds 2007 en er is nog niets gedaan aan dit (ogenschijnlijk) simpel probleem.

Victory bevestigt het probleem, maar doet er niets aan.

Ik ben helaas dus niet erg onder de indruk van de mensen van Victory en hun lakse houdig t.a.v. firmware updates.

Mijn advies:
Koop liever een merk waar je serieuze support krijgt.

D1RK

Re: Afgeknepen fotolijsten van Victory

Ongelezen bericht door D1RK »

Deze eerste kun je 500 foto's op redelijke kwaliteit weergeven...

De nieuwe kun je vaak meer doen tegen lagere kosten dus omdat je een van de eerste apparaten kocht zit je nu voor veel geld met een matig werkend apparaat.

Een 2e hands notebook of een goedkope DVD speler zijn vaak net zo goed!

De DVD speler met ingebouwde 7"scherm bevalt mij prima voor reclame en die gaat verder dan 1200 beelden!
Alleen Dual Layers geven problemen!

audiofreak1

Re: Afgeknepen fotolijsten van Victory

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Victory is daarom erg goedkoop t.o.v. andere merken. Prijs-kwaliteit dus.

Gesloten