LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afspelen Blue Ray (1080p /24p) op een Samsung uit de 5 serie

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
hamzavink

Afspelen Blue Ray (1080p /24p) op een Samsung uit de 5 serie

Ongelezen bericht door hamzavink »

Helaas,

Ik heb een Samsung 5 serie gekocht (LE46A552P3RXXC).

Ik heb deze gekocht omdat Samsung (en ook de winkels) adverteren dat deze tv 24p aan kan.

Hij kan het ook aan maar het is niet om aan te zien, zo slecht speelt hij de movies af.

Het schokt en trilt aan alle kanten (judder).

Nu zijn er al veel mensen die Samsung hebben gebeld. Ze bekennen dat er fouten zitten in deze serie maar doen er geen moer aan.

Zijn er nog meer mensen die hier een probleem mee hebben en wat ze aan gedaan hebben?

De fout zit in alle 5 serie apparaten

edh

Re: Afspelen Blue Ray (1080p /24p) op een Samsung uit de 5 serie

Ongelezen bericht door edh »

Hoi, hier hetzelfde probleem. Heb een LE40A552, fantastisch beeld maar bij 24p wel soms schokkerig, vooral bij panorama beelden.

Waar ik van baal is dat ze op hun site zetten dat die 24p ondersteund. Ik heb bij aanschaf daar expres op gelet en nu blijkt die dat dus niet goed doet. Adverteer er dan ook niet mee....

Volgende tv geen samsung meer voor mij, jammer want voor de rest goed beeld..

hamzavink

Yep!

Het is zwaar kloten, Samsung komt dus ook niet met een oplossing.

Jammer

r0el

Ongelezen bericht door r0el »

Ook hier bezitter van een 40A552. De winkel wil onder geen beding de tv terugnemen en t geld teruggeven.
TV met PS3 (bluray) getest en aangesloten op pc. geen van beiden geeft een vloeiend 1080p24 beeld weer.
Zijn dus misleid bij aankoop van de tv?

hamzavink

Yep, we zijn genaaid. Ze verkopen iets wat niet werkt. Zefde als je electronische ramen besteld. Er zit wel een knopje om ze op en neer te doen maar het werkt niet.

Helaas

Op mijn media pc heb ik het nu redelijk draaien. Wel met een tool Reclock. Hier kan je de frequenties mee instellen etc
Maar het is alles behalve goed.

Ik hoop dat Radar hier iets mee gaat doen. Ik denk dat ze aardig veel klachten krijgen.

Quintus Sertorius

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

Laat ik wel ff melden dat het hier enkel om de LCD's gaat. De plasma's van de 5 serie hebben hier geen last van.

RWillik

Ongelezen bericht door RWillik »

Ik heb sinds afgelopen noverber een samsung lcd gekocht. type le37a552.
Na in dec een ps3 te hebben gekocht kwam ook ik erachter dat de 1080p niet naar behoren werkt. 1080p op 24hz (blu ray) functioneert wel, behalve dan de erg schokkende beelden. Maar de 1080p op 60hz die de ps3 uitzend voor spelletjes of upscaling van dvd naar 1080p werkt dus niet. dan werkt alleen de 1080i op 60hz, wat dus geen full hd is.
Samsung heeft idd toegegeven dat er fouten zitten in de firmware, maar hier is nog geen oplossing voor. Ze doen er ook niks aan. Ze zeggen steeds terug te zullen bellen maar doen dit gewoon niet. Vanmiddag had ik samsung nog aan de telefoon, heb op aandringen van de medewerker firmware gedownload en geinstalleerd. Nu doet dus niks het meer, tv gaat niet meer aan, Niks! Wat een rot ding!

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Normaal gaat herstel of vervanging voor ontbinding, maar hier ligt het voor de hand dat dit niet kan en je dus recht hebt op je geld terug.

Eerst moet je aan de winkel laten weten dat je geld te willen. Als de winkel is aangesloten bij een geschillencommissie dan kun je daarna daar te recht. Anders zal je naar de rechter moeten.

Je kunt ook een klacht in dienen bij de consuwijzer.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik heb zelf ook ervaring met Samsung,

Leuke producten die er mooi uitzien, maar krijg er niks mee!, :(

Vooral wanneer het op software aan komt is Samsung gewoon kl*te!, :(

Je blijft dan met een halfbakken product zitten, terwijl Samsung van "niks weet", terwijl de fora op internet vol staan met dezelfde problemen die jij ook hebt!,

Ga voor een degelijk merk als Panasonic, dan weet je vanzelf dat je kwaliteit hebt,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten