LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aldi digitale camera

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
jellepelle100

Aldi digitale camera

Ongelezen bericht door jellepelle100 »

Ik ben Jelle en ik ben 11 jaar.
Ik had genoeg geld gespaard om een digitale camera te kopen. Er was een mooie camera in de aanbieding bij Aldi, nou dat leek mij wel wat en mijn moeder ging hem voor mij kopen(het was woensdag ochtend) in Bergen(waar het meestal wel rustig is). Maar toen mijn moeder er om half negen was stond er een hele lange rij en toen iedereen naar binnen mocht waren ze uitverkocht, want er waren er maar 12!!!! Nou toen ging mijn moeder naar de Alkmaarse Aldi en daar waren er maar 9!
Ik vind dit schandalig van de Aldi want het stond als kop in de aldi gids. :( :( :(
Laatst gewijzigd door jellepelle100 op 18 mar 2006 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.

skoekoek

Re: Aldi digitale camera

Ongelezen bericht door skoekoek »

inderdaad belachelijk!! in Wassenaar was het ook al op! binnen een half uur na de opening :twisted:

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Misschien de volgende keer, de avond ervoor in een slaapzak voor de deur gaan liggen?

pacpanic

Ongelezen bericht door pacpanic »

Spaar alsjeblieft door voor een merk-camera.
Het is echt je geld niet waard.

movieman

Ongelezen bericht door movieman »

Dat is een bekend probleem bij de (overigens goede) acties van de Aldi. Precies hetzelfde gebeurt als ze pc's e.d. in de aanbieding hebben. En ja zoals anderen reeds opgemerkt hebben, de mensen liggen bij wijze van spreken al de dag van te voren te kamperen voor de winkel. Heel onwaarschijnlijk dat je het gewilde item kunt bemachtigen.

Misschien moet je een dergelijk artikel de volgende keer proberen te reserveren met een aanbetaling ofzo.

Het is inderdaad heel erg jammer als je zo lang voor iets gespaard hebt en dan teleurgesteld wordt.

Groetjes :wink:

teve

Ongelezen bericht door teve »

Spaar alsjeblieft door voor een merk-camera

heb een paar jaar terug bij de aldi een medion video-camera gekocht die ik twee weken later met het merk samsung bij bcc zie liggen. echt exact dezelfde camera met zelfs dezelfde stickers erop. alleen was hij 150 euro duurder. hoezo merk-camera?[/quote]

jellepelle100

Het was volgens mij wel een merk camera maar ja.
Ik vind het echt niet kunnen want in heel veel plaatsen zijn er maar weinig camera's
Maar ik wou nog ff iets zeggen:
Toen mijn moeder hoorde dat ie uitverkocht was zei het personeel het ook op een toontje: ik vindt het ook wel gek dat er zo weinig zijn afgeleverd.

Groetjes Jelle

pacpanic

Ongelezen bericht door pacpanic »

Samsung is geen merk-camera.

Goede camera's komen van Camera merken, en niet van tv bouwers.
1 uitzondering is Sony, die heeft een enkele met een prima lens

Michel73

Ongelezen bericht door Michel73 »

Voor maar een paar tientjes meer heb je ook een a-merk camera met 5 megapixels en 2,8 x optische zoom,

http://www.kieskeurig.nl/product/E314AC ... 381FD8.htm

Succes,

Michel

Fair

Ongelezen bericht door Fair »

Achh dit is weer zo`n leuk verhaal van een moeder/vader.
Onder het mom dat Jelle m geschreven zou hebben.

movieman

Ongelezen bericht door movieman »

Geplaatst op 18 Mrt 2006 12:13 door Fair

Achh dit is weer zo`n leuk verhaal van een moeder/vader.
Onder het mom dat Jelle m geschreven zou hebben.
Je maakt een grapje hè? Ok dan, hihihihi! :roll:

Ik vind dat we mekaar moeten proberen te helpen in dit forum met de uitwisseling van ervaringen en adviezen. Maar nogmaals, dat is mijn persoonlijke mening.
Geplaatst op 18 Mrt 2006 10:08 door Michel73

Voor maar een paar tientjes meer heb je ook een a-merk camera met 5 megapixels en 2,8 x optische zoom,

http://www.kieskeurig.nl/product/E314AC ... 381FD8.htm
Goeie tip! :D

Groetjes. :wink:

Michel73

Ongelezen bericht door Michel73 »

:wink:

elwintje

Ongelezen bericht door elwintje »

KOOP MAAR LEKKER BIJ DE ALDI 3 JAAR GARANTIE IK WERK ER EN GEEF JE ER WEL 1 GRATIS GOED?

jellepelle100

Het is geen nep verhaal IK ben Jelle dat meen ik serieus.
Ik heb dit bericht in dit forum geschreven omdat er dan tips in komen (niet voor MIJ maar ook voor anderen die hem wilden kopen) en er zitten al een paar goede tips bij.

Jelle

Fair

Ongelezen bericht door Fair »

Waarschijnlijk bedoeld u mij.
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met het verhaal,aleen met degene die het schrijft

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Doorsparen endan een goede camera kopen met een goede lens, Sony, Canon en Fuji hebben goede lenzen.

Ga bij een fotospeciaal zaak na vragen wat een goede camera is, ze zullen het hebben over bovenstaande merken.

Michel

jellepelle100

Het gaat mij niet alleen om het foto toestel maar ook omdat Aldi maar 9 in een stad als Alkmaar verkopen kan dus.. en fair ik ben Jelle en ik ben 11 jaar oke?
Groetjes

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

De Aldi koopt vaak partijen in, en tja, meer hebben ze er dan niet. Zij plaatsen meestal 1 bestelling bij een groothandel, betalen meteen die hele partij, en kunnen niet zomaar bijbestellen. Daarom zijn ze ook zo goedkoop.

Als er veel vraag naar is dan zie je wel vaak dat na een paar maanden de actie weer terugkomt.

Waarschijnlijk wisten ze ook niet dat er zo veel vraag zou zijn naar die camera's, dan hadden ze er wel meer ingekocht (zij verkopen natuurlijk ook het liefst zoveel mogelijk camera's).

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Beetje een fluttopic, ik ben jelle en ik ben 11, zeg dan gewoon "mijn zoontje is 11 en viste achter het net."

Dat daargelaten, is het natuurlijk een regelrechte strontcamera, kleine lens, veel ruis, geen optische zoom, en waarschijnlijk ook nog zo traag als wat.
Maar goed, voor een ventje van 11 is het een prima cadeaucamera. Voor een kind is het heel wat, en om hem nou meteen een digitale spiegelreflex te geven is ook zoiets :)

Je moet alleen niet de indruk hebben dat je met dit ding als volwassene lekker je vakantiefoto's kan schieten. Nou ja, misschien als je naar Iran op vakantie gaat, dan staan bestemming en fotokwaliteit met elkaar in verhouding: allebei ***.

resp00115125

Ongelezen bericht door resp00115125 »

wat hebben een hoop mensen verstand van kwaliteit.
roepen merken die ook voorzien zijn van stickers ,maar allemaal uit de zelfde fabriek komen.
De materialen die Aldi vaak in de aanbieding heeft, komen van medion ,een zeer goed en bekend merk in duitsland,de geruchten gaan dat oa dhr philips verbied dat medion via de desbetreffende vakhandel verkocht mag worden.
Maar ook bij medion geld mogelijkheden naar prijs.
Kijk voor het complete medionaanbod op hun site
:D pewi

Gesloten