LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beschadigde Samsung-tv ontvangen, retourneren niet mogelijk
Re: Beschadigde Samsung-tv ontvangen, retourneren niet mogelijk
Misschien is de plaatselijk winkel wel heel service gericht. Ik weet van Hornbach dat ze heel makkelijk spul terugnemen. Hun criterium is dat het verkoopbaar moet zijn.
-
En wat zal een rechter zeggen als ik geen 5 uren en 59 minuten maar 6 uren en 1 minuut had gekeken voor deze stuk ging?
Gewoon binnen half jaar licht bewijslast bij verkoper/fabriek en niet bij ons consumenten.
Een TV word meestal gekocht als oude stuk is en dan wil je zo snel mogelijk een nieuwe hebben die gewoon werkte...
Bij goed werken en kapot gaan moet je reparatie accepteren maar deze heeft nooit goed gewerkt!
Gewoon nieuwe geven of geld terug.
Alleen bij Ruw en slordig uitpakken mag je een defecte weigeren als dat duidelijk te zien is of aantoonbaar misbruik door consument.
Gewoon binnen half jaar licht bewijslast bij verkoper/fabriek en niet bij ons consumenten.
Een TV word meestal gekocht als oude stuk is en dan wil je zo snel mogelijk een nieuwe hebben die gewoon werkte...
Bij goed werken en kapot gaan moet je reparatie accepteren maar deze heeft nooit goed gewerkt!
Gewoon nieuwe geven of geld terug.
Alleen bij Ruw en slordig uitpakken mag je een defecte weigeren als dat duidelijk te zien is of aantoonbaar misbruik door consument.
-
Hier verkoopt Hornbach geen televisies.
Mijn elektro verkoper heeft gelukkig een ander criterium. Niet of iets nog verkoopbaar is maar of je de klant blij maakt zodat hij later weer bij je terug wil komen.
Mijn elektro verkoper heeft gelukkig een ander criterium. Niet of iets nog verkoopbaar is maar of je de klant blij maakt zodat hij later weer bij je terug wil komen.
Komkommertijd
en Lady1234
vinden dit leuk
En wordt dat dan met korting verkocht aan een volgende koper? Hornbach vind ik niet bepaald een plaatselijke winkel, kun je de Gamma, de Praxis en de Karwei ook wel plaatselijk noemen.
Theotrucker
vindt dit leuk
Ik vind een kledingstuk niet vergelijkbaar met een elektronisch apparaat. Tenslotte kan je in die winkel dat kledingstuk van binnen en van buiten bekijken en er zelfs nog aan ruiken. Veel mensen wassen zelfs een nieuw gekocht kledingstuk eerst ook nog voirdat ze het gebruiken.
Tv in de wasmachine geeft gebonk bij het centrifugeren.
Tv in de wasmachine geeft gebonk bij het centrifugeren.
moederslink
en Theotrucker
vinden dit leuk
-
Bij Hornbach kun je wel kleding kopen, gaat meestal lang mee en bijpassende Werklozen schoenen....
Wel On Topic blijven, want we dwalen weer af.
Wel On Topic blijven, want we dwalen weer af.
-
Komkommer, dat afdwalen is opzet van de paragrafen kenners!
Komkommertijd
en ZeerPrivé
vinden dit leuk