LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bestand mp4 verwijderd

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
emma18

bestand mp4 verwijderd

Ongelezen bericht door emma18 »

Beste lezer,

Wie kan mij helpen? Ik heb een mp4-speler van een onbekend merk. Tijdens het verwijderen van mijn liedjes heb ik per ongeluk ook het bestand dat kennelijk op de mp4 speler moet blijven zitten verwijdert. Sindsdien doet hij het niet meer. Heeft iemand toevallig ditzelfde probleem meegemaakt en een oplossing? Of heeft iemand toevallig nog wel zo'n bestand op zijn mp4 speler staan die dit naar mij kan mailen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Emma

seagoing racer2

Re: bestand mp4 verwijderd

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Ik heb een mp4-speler van een onbekend merk
Of heeft iemand toevallig nog wel zo'n bestand op zijn mp4 speler staan die dit naar mij kan mailen
Dus als je nog zo'n bestand hebt voor een onbekende mp4 speler dan dit even mailen graag . Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.... :mrgreen:

emma18

haha, ik snap de verwarring. Ik bedoel dat iemand die ook een 'onbekend' merk mp4 speler heeft, waarschijnlijk een bestand op zijn/haar mp4 speler heeft staan dat nodig is voor het afspelen van liedjes. Dat bestand zou wel eens overeen kunnen komen met het bestand dat ik mis;)

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

aha, ja zo is veel duidelijker ... :mrgreen:

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

en heeft het "onbekende" merk ook nog een naam? er bestaan namelijk veel "onbekende" merken..

asconahobbyist

Ongelezen bericht door asconahobbyist »

maar als je de naam weet is het merk niet onbekend meer :mrgreen:
sorry,erg flauw,kon het niet laten.
maar is daar op internet verder niets over te vinden? Je zal denk ik niet de enige zijn die dat heeft.Wellicht een importeur of een helpdesk?

Abarth

Ongelezen bericht door Abarth »

Google even op www.onbekendmerkmp4speler.com dan via support>>downloads>>zo'n bestand en hoppa...

of even de naam van de fabrikant posten

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

:lol: Wat zijn we flauw, niets anders te doen??

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Waar heb je de MP4 speler gekocht?, is er ergens niet een website te vinden van de fabrikant, verkopende instantie, e.d.?

Er zal vast en zeker ergens een serienummer of merk verstopt zitten op dit apparaat,

Ik heb ook 2 van die apparaten, en hier zitten wel typenummers en een fantasie merk op,

Soms kan een undelete programma nog wel eens het verwijderde bestand redden,

Laat het me even weten, misschien kan ik u helpen,

Vriendelijke groeten,

Ulbe,

emma18

Bedankt voor dit normale antwoord!:) waar deze mp4 vandaan komt weet ik niet. Ik heb hem van iemand gekregen. Een serie nummer heb ik wel op de achterkant kunnen vinden: 6u636DZYVCK, maar ik denk dat u aan alleen dit nummer weinig hebt. Het is een Ipod clone, 16G met model nr: A11999 EMC
kunt u anders het bestand dat op uw mp4 staat (voor het afspelen van de liedjes) kopieren en naar mij mailen (of toevoegen als bestand in uw reactie)? Dan weet ik in ieder geval of het daaraan ligt. Dat zou erg fijn zijn. Alvast bedankt!

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Emma,

In jouw situatie zou ik even contact opnemen met degene die je het apparaat gegeven heeft,

Dan kun je ( indien mogelijk ) contact opnemen met de betreffende zaak,

Als deze zaak nog een MP4 liggen heeft kan deze evt. op de computer van het bedrijf, gemakkelijk de software kopieren, zodoende uw MP4 weer normaal werkt,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten