LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blu-Ray
Re: Blu-Ray
ja oke bedankt, ga ik gelijk proberen.
Het "programma Kliko" doet me denken aan de grijze "vriend" die buiten in de tuin staat...,
Zelf lijkt me het beste voor cb0ros dat hij even op zoek gaat naar info om een Blu-Ray te branden,
Zeer waarschijnlijk beschikt hij niet over de juiste programmatuur om een Blu-Ray te kunnen opnemen,
Even zoeken dus naar info,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Zelf lijkt me het beste voor cb0ros dat hij even op zoek gaat naar info om een Blu-Ray te branden,
Zeer waarschijnlijk beschikt hij niet over de juiste programmatuur om een Blu-Ray te kunnen opnemen,
Even zoeken dus naar info,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
TIP:
Stel dit soort vragen op een computerforum en niet op een consumentenforum.
Hier zitten mensen die klagen over ingekorte broeken, splinterende tuinstoelen, geen-verleende-garantie-na-het-doorknippen-van-kabels en meurende verkopers, daar zitten mensen met verstand van pc's en software.
Stel dit soort vragen op een computerforum en niet op een consumentenforum.
Hier zitten mensen die klagen over ingekorte broeken, splinterende tuinstoelen, geen-verleende-garantie-na-het-doorknippen-van-kabels en meurende verkopers, daar zitten mensen met verstand van pc's en software.
Mijn excuus voor dit 'programma' maar had dit gelezen op een Belgisch computerforum.
Heel goed adviesStel dit soort vragen op een computerforum en niet op een consumentenforum. Hier zitten mensen die klagen ........ daar zitten mensen met verstand van pc's en software.
Misschien snappen die het probleem dan ook, want ik snap het echt niet.kan wel 1 ISO folder brander maar kan met en voor de brander ISO folder maken ?