LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] breedbeeld philips na 2 jaar kapot

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Sandra29

breedbeeld philips na 2 jaar kapot

Ongelezen bericht door Sandra29 »

Hoi,

Ook onse philips breedbeeld tv heeft het 2 jaar
uitstekend gedaan.
Nu is ie stuk,leuk voor een tv van 800 euro,denk
dat ik hem maar naar een gewone reperateur breng
want de coulance klopt volgens mij ook niet.

Groet Sandra

resp00112469

Re: breedbeeld philips na 2 jaar kapot

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Dit is weer typisch zo'n geval waar het bij de consument niet goed tussen de oren zit! Het prijsverschil tussen een goedkope en een dure TV, zit niet in de bedrijfszekerheid, maar in de toegepaste techniek. Een TV van een dergelijke prijs bevat zo tussen de 15000 en 20000 verschillende onderdelen. Als er maar eentje defekt raakt, dan doet het toestel het niet meer en heeft dus een storing. Een storing is iets anders dan kapot en een goede reparateur zal gewoon de storing moeten oplossen en daarna zal het toestel weer gewoon gaan werken. Ook in de garantie periode kan een toestel een storing hebben en daar is de garantie voor, omdat het altijd kan gebeuren. Van consumenten mag een stuk hoogwaardige techniek blijkbaar nooit eens defekt raken en worden soms onnodig toestellen, welke nog een hele tijd mee kunnen, gewoon gedumpt. Dit is iets wat er heel erg moeilijk uit te krijgen is en een consument het idee heeft dat eens een storing, altijd weer zal terug komen. Ik heb 42 jaar in deze branche gezeten en de gedachte van de meeste consumenten dat gaat boven mijn pet, en ik ben echt niet dom!

Vr. Gr. Hans. :D :D :D

joop slim

Ongelezen bericht door joop slim »

Hello Hans,

Andersom kan het ook hoor, bij ons in de NO polder wordt er vaak tot in den treuren gerepareerd. Wat nog erger is is dat men hier verwacht dat een "xxxxpech" ding wat voor weinig is gekocht voor nog minder kan worden gemaakt. Alsof ik dan ineens de helft kost......

Groetjes

Joop slim.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten