| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] breedbeeldtelevisie problemen algemeen.............
breedbeeldtelevisie problemen algemeen.............
Wij zijn in het (t)rots(t)e bezit van een Finlux tv gekocht bij de wehkamp, net 1 jaar geleden. Allemaal troubles, de bekende troubles bij breedbeeld tvs, rode en groene vlek, trekkend beeld wanneer je hem niet op breedbeeld insteld (trechtervorm), en dan nu: bibberend beeld aan de zijkanten...................
Al 2 maal is de tv opgehaald ter reparatie. Binnen de garantietermijn van 1 jaar..
Nu is de garantie verlopen. De 1e keer dat de tv teruggestuurd werd kreeg ik hem in originele staat terug met een gebruiksaanwijzing: verhuis uw tv door het hele huis en kom vervolgens tot de conclusie dat u omgeven bent door een groot magnetisch veld. De tv geeft dan wel overal problemen, maar dat komt toch echt door de omgeving!
Zo hebben we wat aangeklooit
en net voor het einde van de garantie is hij weer naar de reparateur gestuurd. Toen ineens was daar een voedingsprobleem.
Of te wel:
Een jaar lang hebben wij met een ondeugelijk toestel gezeten.
En nu moet ie weer worden opgehaald want het beeld bibbert.
Wie of wie, heeft hier enig iedee hoe ik dit kan oplossen want:
Ik vind dat ik recht heb op minsten nog een extra jaar garantie maar eigenlijk willen wij een nieuw toestel.
De wehkamp vindt echter dat dit niet nodig is. Het toestel moet gewoon weer gemaakt worden.
Is dit nu redelijk of onredelijk van wehkamp? Of zijn wij redelijk of onredelijk?
Laat het ons weten a.u.b.
Welke stappen kunnen wij ondernemen?
Groeten J.v.d. Giessen Cuijk
Maar dat vind wehkamp niet!
Al 2 maal is de tv opgehaald ter reparatie. Binnen de garantietermijn van 1 jaar..
Nu is de garantie verlopen. De 1e keer dat de tv teruggestuurd werd kreeg ik hem in originele staat terug met een gebruiksaanwijzing: verhuis uw tv door het hele huis en kom vervolgens tot de conclusie dat u omgeven bent door een groot magnetisch veld. De tv geeft dan wel overal problemen, maar dat komt toch echt door de omgeving!
Zo hebben we wat aangeklooit
Of te wel:
Een jaar lang hebben wij met een ondeugelijk toestel gezeten.
En nu moet ie weer worden opgehaald want het beeld bibbert.
Wie of wie, heeft hier enig iedee hoe ik dit kan oplossen want:
Ik vind dat ik recht heb op minsten nog een extra jaar garantie maar eigenlijk willen wij een nieuw toestel.
De wehkamp vindt echter dat dit niet nodig is. Het toestel moet gewoon weer gemaakt worden.
Is dit nu redelijk of onredelijk van wehkamp? Of zijn wij redelijk of onredelijk?
Laat het ons weten a.u.b.
Welke stappen kunnen wij ondernemen?
Groeten J.v.d. Giessen Cuijk
Maar dat vind wehkamp niet!
-
joarts
Re: breedbeeldtelevisie problemen algemeen.............
Jolanda van der Giessen
-
Gast
Wie koopt er nou bij wehkamp een FINLUX t.v.
of uberhaubt iets van electronica !!
Je vraagt er dan toch om !
"Finlux" ????
of uberhaubt iets van electronica !!
Je vraagt er dan toch om !
"Finlux" ????
-
maurice1001
Wat is er mis met Finlux kan altijd gebeuren.
Ik heb een Philips breedbeeld van 2 jaar oud is al 2 keer terug geweest voor voeding, wat ik zelf moet betalen.
En nu is de beeldbuis kapot je ziet allemaal hoogspannings lijnen.
Nooit geen Philips meer ,Mijn zoon heeft op z`n kamer een klein Filux tv van 4 jr oud perfect ding nooit kapot geweest.
En het prijsverschil is wel erg groot..
Bij Filux krijg je sevice bij Philips niet die zeg gewoon heb u nog garantie. Nee dank je nooit geen Philips meer!!!!!!!!
Ik heb een Philips breedbeeld van 2 jaar oud is al 2 keer terug geweest voor voeding, wat ik zelf moet betalen.
En nu is de beeldbuis kapot je ziet allemaal hoogspannings lijnen.
Nooit geen Philips meer ,Mijn zoon heeft op z`n kamer een klein Filux tv van 4 jr oud perfect ding nooit kapot geweest.
En het prijsverschil is wel erg groot..
Bij Filux krijg je sevice bij Philips niet die zeg gewoon heb u nog garantie. Nee dank je nooit geen Philips meer!!!!!!!!
-
5FxtR7[[email protected]]
Als U op die PHILIPS GRIJS BEELD MET VERTICALE WITTE LIJNEN ZIET i.p.v De PRESENTRATRICE van Radar,
IS TOCH UW VOEDING WEER KAPOT EN NIET DE BEELDBUIS !
MISSCHIEN HEEFT U DAAR NOG GARANTIE OP !
HET IS TENSLOTTE NIET DE EERSTE KEER.
ZOEK EEN MONTEUR DIE HET TOESTEL MINSTENS 1 WEEK LAAT TESTDRAAIEN ! DAN WORD U THUIS NIET OPNIEUW VERRAST.
ALLE TV TOESTELLEN ZIJN HELAAS MASSAPRODUCTEN !
OOK TIJDENS VERVOER VAN REPARATIE NAAR REPARATEUR KAN ER VEEL
MISGAAN MET HET GOOI EN SMIJTWERK TIJDENS DE RIT !
IS TOCH UW VOEDING WEER KAPOT EN NIET DE BEELDBUIS !
MISSCHIEN HEEFT U DAAR NOG GARANTIE OP !
HET IS TENSLOTTE NIET DE EERSTE KEER.
ZOEK EEN MONTEUR DIE HET TOESTEL MINSTENS 1 WEEK LAAT TESTDRAAIEN ! DAN WORD U THUIS NIET OPNIEUW VERRAST.
ALLE TV TOESTELLEN ZIJN HELAAS MASSAPRODUCTEN !
OOK TIJDENS VERVOER VAN REPARATIE NAAR REPARATEUR KAN ER VEEL
MISGAAN MET HET GOOI EN SMIJTWERK TIJDENS DE RIT !
-
tja
hoezo geen finlux?
een aantal modellen van philips komen uit dezelfde fabriek waar finlux wordt gemaakt!
een aantal modellen van philips komen uit dezelfde fabriek waar finlux wordt gemaakt!