Voor mijn type VP-D31 (ruim 2 jaar oud) gebeurt het nu steeds vaker dat zodra ik in opname-modus schakel het beeld na korte tijd verdwijnt en overgaat op zwart !! Heb hem overigens pas ongeveer 10x gebruikt.
Nu blijkt uit info die ik via internet verzameld heb, dat ik niet de enige ben met dit probleem, en dat het waarschijnlijk een 'world wide defective CCD manufacturing problem' is. Deze info heb ik echter alleen van buitenlandse internetsites gehaald.
Zijn er nederlandse gebruikers van hetzelfde type camera met hetzelfde probleem, en hun contact met Samsung hierover?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Camcorder Samsung VP-D31
-
Re: Camcorder Samsung VP-D31
Hoi,
ik heb het zelfde probleem.
Ik heb het probleem aangemeld bij Samsung met de melding dat het over een slechte DCC gaat. Geen enkele reactie gekregen.
Blijkbaar moet je in amerika wonen om dit probleem opgelost te krijgen.
Heb je een oplossing gevonden?
TXS
M.v.g.
Peter
P.s. soms doet hij het als ik eerst in een sterke lamp film.
ik heb het zelfde probleem.
Ik heb het probleem aangemeld bij Samsung met de melding dat het over een slechte DCC gaat. Geen enkele reactie gekregen.
Blijkbaar moet je in amerika wonen om dit probleem opgelost te krijgen.
Heb je een oplossing gevonden?
TXS
M.v.g.
Peter
P.s. soms doet hij het als ik eerst in een sterke lamp film.
Re: Camcorder Samsung VP-D31
De reacties waren uiteenlopend van:
- Bij ons is dit probleem niet bekend en sorry geen garantie dus jammer dan (Samsung).
- We doen je een aanbod om je apparaat te laten repareren voor maximaal 145 euro en eventuele meerkosten zijn voor ons (Neckermann, waar we dit apparaat gekocht hebben).
Nu heb je tegenwoordig een nieuwe camcorder voor onder de 200 euro, dus dat laatste is voor mij geen optie. Dat eerste zeker niet.
Kan alleen maar zeggen, voor mij geen Samsung meer (indien mogelijk)
Gr,
Bernd
- Bij ons is dit probleem niet bekend en sorry geen garantie dus jammer dan (Samsung).
- We doen je een aanbod om je apparaat te laten repareren voor maximaal 145 euro en eventuele meerkosten zijn voor ons (Neckermann, waar we dit apparaat gekocht hebben).
Nu heb je tegenwoordig een nieuwe camcorder voor onder de 200 euro, dus dat laatste is voor mij geen optie. Dat eerste zeker niet.
Kan alleen maar zeggen, voor mij geen Samsung meer (indien mogelijk)
Gr,
Bernd