in mei hebben we een canon camera en macrolens gekocht. omdat er een canon cash back actie was hield dat in dat we 120,00 terug zouden krijgen......
na maanden van bellen en mailen en véél beloftes ben ik bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.
vind dit zeer triest, zou graag willen weten wat ik hier aan kan doen en of er nog meer mensen zijn die het geld niet hebben ontvangen.
gr majel
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] canon cach back?
-
zalmmetwijn
Re: canon cach back?
Om de cashback te ontvangen moet je de spullen sturen naar een postbus in Ierland. Het probleem is dat er van dat adres geen postcode bestaat. Ik heb de spullen aangetekend verzonden en de brief is nooit aangekomen. Als het aangekomen is ontvang je namelijk een e-mail ter bevestiging en een code om de status te volgen. Toen ik geen email ontving heb ik contact opgenomen met Canon en omdat ik van alles kopieën (gescand) had gemaakt kon ik deze per email aan Canon zenden en heb ik de cashback alsnog gehad. Ik vond dit nogal schappelijk van Canon, alhoewel zij er goed aan zouden doen een adres in Nederland te kiezen.
Re: canon cach back?
Ik ben nu al bijna een jaar aan het mailen met een of ander service team,
omdat dat ik mijn cashback ook nog nooit ontvangen heb.
Ik mail gemiddeld 1x per maand , en elke keer krijg het standaard antwoord, dat ik mijn geld spoedig zal ontvangen.
Ik heb al meerdere malen mijn gegevens doorgegeven, maar het helpt echt helemaal niets
Leuke actie
Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die dit is overkomen zodat we in de radar uitzending hiervan melding kunnen maken
Ik mail gemiddeld 1x per maand , en elke keer krijg het standaard antwoord, dat ik mijn geld spoedig zal ontvangen.
Ik heb al meerdere malen mijn gegevens doorgegeven, maar het helpt echt helemaal niets
Leuke actie
Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die dit is overkomen zodat we in de radar uitzending hiervan melding kunnen maken