| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema TVD
-
boes
Casema TVD
Sinds enkele weken TVD van Casema en als ik hier op internet rond kijk merk ik dat velen nogal ontevreden over het pakket van casema zijn.
Na enkele kabelaars en hun gebruikers sites na te zijn gelopen ben ik van de weerom stuit ook ontevreden geworden.
TV Home van Essent bijvoorbeeld levert maar liefst 95 kanalen en dat is 35 meer dan TVD, en die gaan ook nog eens fiks uitbreiden .
Op 15 Dec. komen BBC 3 en BBC 4 erbij .
Tevens hebben ze de abonnees nu al beloofd dat alle in 2005 startende digitale kanalen die op stapel staan , gaan doorgeven.
Dat aantal zit tussen de 10 minimaal en 20 maximaal.
Ik roep dan ook iedereen op om te laten weten dat het wel iets meer kan bij Casema.
Na enkele kabelaars en hun gebruikers sites na te zijn gelopen ben ik van de weerom stuit ook ontevreden geworden.
TV Home van Essent bijvoorbeeld levert maar liefst 95 kanalen en dat is 35 meer dan TVD, en die gaan ook nog eens fiks uitbreiden .
Op 15 Dec. komen BBC 3 en BBC 4 erbij .
Tevens hebben ze de abonnees nu al beloofd dat alle in 2005 startende digitale kanalen die op stapel staan , gaan doorgeven.
Dat aantal zit tussen de 10 minimaal en 20 maximaal.
Ik roep dan ook iedereen op om te laten weten dat het wel iets meer kan bij Casema.
-
Gast
Re: Casema TVD
Heb ook het pluspakket voor 7,50 euro maar dat gaat er er zeker uit.
Voor de zomer opzeggen !
Voor de zomer opzeggen !