LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback acties Samsung zijn crimineel vanwege voorwaarden

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
JanPeters

Cashback acties Samsung zijn crimineel vanwege voorwaarden

Ongelezen bericht door JanPeters »

Ik heb 26 jan.2013 een 55inch SAMSUNG LED-TV gekocht ook omdat Samsung hiervoor een cashback-actie van 250€ toekende gedurende een bepaalde periode.
Hoe werkt hun syteem : Je moet je registeren met alle benodigde produktgegevens middels een internetpagina. Op deze pagina staat vermeld: registreren/uitprinten en vervolgens opsturen met de benodigde papieren (o.a. kopie factuur e.d.)
Als je dit doet gaat alles goed. Edoch bekijk je de pagina / en ga je hem vervolgens uitprinten (zodat je op je gemak alle gegevens kunt opzoeken) en dan invullen en met de vereiste bijlage opsturen ,dan gaat het goed fout. Wat blijkt : ALS je het uitgeprinte papier bestudeerd dan verschijnt er GEEN window waarin je jouw bankrekening nummer kunt invullen en dus geen cashback kunt ontvangen. Dit gebeurt wel "automatisch" als je het registratie formulier compleet op de computer invult (je krijgt dan wel een window voor het invullen v/h banknr.te zien) en daarna overgaat tot uitprinten.
Je vind nergens een waarschuwing dat dit zou kunnen gebeuren. Ik had nog wel mijn telefoonnummer op het registratieformulier staan.,doch dit wenst men niet te gebruiken om aldus mijn bankrekeningnr. op te vragen.
Na alle reklamaties bij Samsung krijg ik 1 duidelijk antwoord ,nl Je hebt niet voldaan aan onze voorwaarden en de aktie periode is nu voorbij.
Let dus goed op met SAMSUNG-akties!!

olaf79

Re: Cashback acties Samsung zijn crimineel vanwege voorwaarden

Ongelezen bericht door olaf79 »

leg me eens uit wat is hier crimineel aan.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Niks crimineels aan!!
Bij ons binnen tien dagen alles geregeld!!!
Bon,streepjescode etc alles doen wat ze vragen en aangetekend opsturen als je op safe wilt spelen
Tip..maak copy van streepjes code,maar zo slim ben u wek toch?

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

Crimineel is het plaatsen van een tekst in rood.

Hoe verstuur jij emails? Persoon selecteren en dan uitprinten. Vervolgens verhaal met de pen schrijven en dan met een postzegel op de bus doen? :roll:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

1. registreren 2. uitprinten en 3. opsturen

Hoe moeilijk kan het zijn? Ik begrijp niet helemaal hoe iemand in godesnaam op het idee komt om eerst een nog niet ingevulde formulier op een pagina uit te printen om hem daarna pas in te vullen of te verzenden.

Het woordje "crimineel" wordt hiet wel erg makkelijk gebruikt.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Als je zoiets hebt uitgeprint dan kijk je het toch na?? Had je dat gedaan dan had je gezien dat je banknr er niet op stond. Derhalve vind ik het belachelijk dat Samsung gewoon die 250 niet uitkeert. Het was maar een klein foutje en jij hebt verder aan alle voorwaarden voldaan. Om dan nu te zeggen de actieperiode is voorbij vind ik een beetje kinderachtig.

PeterW1572

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

Zal JanPeters de knop al hebben gevonden om heel internet uit te kunnen printen?

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

JanPeters schreef: Ik heb 26 jan.2013 een 55inch SAMSUNG LED-TV gekocht ook omdat Samsung hiervoor een cashback-actie van 250€ toekende gedurende een bepaalde periode.
Hoe werkt hun syteem : Je moet je registeren met alle benodigde produktgegevens middels een internetpagina. Op deze pagina staat vermeld: registreren/uitprinten en vervolgens opsturen met de benodigde papieren (o.a. kopie factuur e.d.)
Als je dit doet gaat alles goed. Edoch bekijk je de pagina / en ga je hem vervolgens uitprinten (zodat je op je gemak alle gegevens kunt opzoeken) en dan invullen en met de vereiste bijlage opsturen ,dan gaat het goed fout. Wat blijkt : ALS je het uitgeprinte papier bestudeerd dan verschijnt er GEEN window waarin je jouw bankrekening nummer kunt invullen en dus geen cashback kunt ontvangen. Dit gebeurt wel "automatisch" als je het registratie formulier compleet op de computer invult (je krijgt dan wel een window voor het invullen v/h banknr.te zien) en daarna overgaat tot uitprinten.
Je vind nergens een waarschuwing dat dit zou kunnen gebeuren. Ik had nog wel mijn telefoonnummer op het registratieformulier staan.,doch dit wenst men niet te gebruiken om aldus mijn bankrekeningnr. op te vragen.
Na alle reklamaties bij Samsung krijg ik 1 duidelijk antwoord ,nl Je hebt niet voldaan aan onze voorwaarden en de aktie periode is nu voorbij.
Let dus goed op met SAMSUNG-akties!!
Even voor de zekerheid.
Laatst gewijzigd door Barman op 25 jul 2013 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Van de site, bij promotie voorwaarden:

BIJZONDERE ACTIEVOORWAARDEN SAMSUNG

Lees deze Bijzondere Actievoorwaarden en de bijhorende Algemene Actievoorwaarden zorgvuldig door.

Actie: Ga naar www.samsung.com/promotion, klik op Smart Camera Cashback promotie, print het online aanmeldformulier uit en vul deze in.

Dit is 1 van de huidige cashback acties.
Je bent dus niet verplicht het formulier online in te vullen, maar waarom er geen regel voor invullen van bankrekening is, als je een 'leeg' formulier uitprint?????

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Cashback akties in onze winkel gaan tot op heden 100% goed, en inderdaad opletten wat er op de lijst is ingevuld. Copie maken voor je zelf van het formulier en de streepjescode en het gaat niet fout.

gelukzak123

Ongelezen bericht door gelukzak123 »

Er is wel degelijk iets aan de hand met die cash-back acties van Samsung.
Ik kreeg te horen dat mijn inzending niet in hun computer te vinden is. Zoekgeraakt dus........
Na opsturen van kopieën, die ik natuurlijk had, wordt daar niets mee gedaan.
Staat niets in onze computer en de actie is afgelopen.
Kan dus fluiten naar mijn € 50,00
Ze doen net of het een loterij is. Maar ik vind het een deel van mijn verkoopovereenkomst en ik heb daar recht op.

rozemarijntje

Ik mot ook zeggen dat je veel voor moet doeb en in dat proces gat er bij de meeste wat mis,en dan komt het niet aan,krijgt samsung de schuld9 vd 10 lezen niet goed,vergeteb originele streepjes code maken daar copy van,vergeten copy bon of bank nr of....
En dan krijgt samsung de schuld...

Bij mij ticj keer goed gegaan,gelukkig..
Zpu toch doorgaan met samsung bellen...als je alles nog hebt,bel juridisch loket eens wat zijn je opties...geveb eenmalig advies

Kaka1977

Ongelezen bericht door Kaka1977 »

Er is wel degelijk iets goed mis met die acties. Het is leuk om klanten te trekken met cashback acties en vervolgens je belofte niet nakomen. Dat het bij sommigen goed gaat wilt niet zeggen dat het bij eenieder ook goed gaat. Zo heb ik onlangs meegedaan aan een cashback acties waarbij je een accesoire moest kopen bij je note 3. Het geld zou je dan terugkrijgen als alles ingevuld was en de originele streepjescode van de accesoire meegestuurd is. Deze heb ik vastgeniet aan overige formulieren en alles verzonden. Na 2 weken ongeveer kreeg ik een mail van samsung dat de streepjescode ontbreekt? Hier reageerde ik op met de mededeling dat ik alles compleet heb verzonden en indien de aanvraag aangekomen is dan moet de rest er ook bij zitten. Reactie van samsung:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Graag ontvangen wij van u een kopie van de streepjescode en de modelcode van uw accessoire, zodat we uw aanvraag verder in behandeling kunnen nemen.

Ik vraag me echt af of men heeft gelezen?! Ik ben overigens niet de enige in mijn omgeving die naar zijn cashback centjes kan fluiten!

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Graag ontvangen wij van u een kopie van de streepjescode en de modelcode van uw accessoire, zodat we uw aanvraag verder in behandeling kunnen nemen.
Dat je de originele streepjescode niet meer hebt, is niet het onderdeel van dit bericht.
Heb je dan van je streepjescode, welke je hebt opgestuurd, geen kopie gemaakt?

rozemarijntje

Kaka1977 schreef:Er is wel degelijk iets goed mis met die acties. Het is leuk om klanten te trekken met cashback acties en vervolgens je belofte niet nakomen. Dat het bij sommigen goed gaat wilt niet zeggen dat het bij eenieder ook goed gaat. Zo heb ik onlangs meegedaan aan een cashback acties waarbij je een accesoire moest kopen bij je note 3. Het geld zou je dan terugkrijgen als alles ingevuld was en de originele streepjescode van de accesoire meegestuurd is. Deze heb ik vastgeniet aan overige formulieren en alles verzonden. Na 2 weken ongeveer kreeg ik een mail van samsung dat de streepjescode ontbreekt? Hier reageerde ik op met de mededeling dat ik alles compleet heb verzonden en indien de aanvraag aangekomen is dan moet de rest er ook bij zitten. Reactie van samsung:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vraag me echt af of men heeft gelezen?! Ik ben overigens niet de enige in mijn omgeving die naar zijn cashback centjes kan fluiten!

Ik hoop dat je een kopie hebt gemaakt,tip altijd doen!!,hopelijk heb je dat.

Kaka1977

eleven schreef:
Dat je de originele streepjescode niet meer hebt, is niet het onderdeel van dit bericht.
Ja dat is wel duidelijk maar hoe kan je als bedrijf van je klanten eisen het origineel te sturen en vervolgens om een kopie vragen? Wat mij erg irriteert aan dit alles is het feit dat ze mijn gegevens en alles hebben maar toevallig niet de streepjes code en een modelnummer, terwijl het geheel aan elkaar was vastgeniet!

Kaka1977

rozemarijntje schreef:
Kaka1977 schreef:Er is wel degelijk iets goed mis met die acties. Het is leuk om klanten te trekken met cashback acties en vervolgens je belofte niet nakomen. Dat het bij sommigen goed gaat wilt niet zeggen dat het bij eenieder ook goed gaat. Zo heb ik onlangs meegedaan aan een cashback acties waarbij je een accesoire moest kopen bij je note 3. Het geld zou je dan terugkrijgen als alles ingevuld was en de originele streepjescode van de accesoire meegestuurd is. Deze heb ik vastgeniet aan overige formulieren en alles verzonden. Na 2 weken ongeveer kreeg ik een mail van samsung dat de streepjescode ontbreekt? Hier reageerde ik op met de mededeling dat ik alles compleet heb verzonden en indien de aanvraag aangekomen is dan moet de rest er ook bij zitten. Reactie van samsung:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Ik hoop dat je een kopie hebt gemaakt,tip altijd doen!!,hopelijk heb je dat.
Ja dat gelukkig wel.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Kaka1977 schreef:
eleven schreef:
Ja dat is wel duidelijk maar hoe kan je als bedrijf van je klanten eisen het origineel te sturen en vervolgens om een kopie vragen? Wat mij erg irriteert aan dit alles is het feit dat ze mijn gegevens en alles hebben maar toevallig niet de streepjes code en een modelnummer, terwijl het geheel aan elkaar was vastgeniet!

Misschien is deze bij hun verloren gegaan, kan toch.
Nu vragen zij om een kopie, dus doet het toch, je hebt toch een kopie ,waarom zo tegendraads?

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Kaka1977 schreef: terwijl het geheel aan elkaar was vastgeniet!
Maar het eerste wat ze doen is het nietje er uit halen omdat de documenten gescand moeten worden.... En dan kan er uiteraard wat fout gaan.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Gelukkig werkt Kaka bij een bedrijf waar nooit geen fouten worden gemaakt.

Gesloten