l.s.
Ik heb een LG televisie van juni 2008 en daarin is in het scherm een grijze vlek gekomen, die hinderlijk is bij het kijken.
De reparateur stelt dat het panel kapot is maar dat LG de TV te oud vind voor coulanceregeling.
Waar kan ik steekhoudende argumenten vinden om LG teemde te treden, aangezien ik dit toch wel heel kort door de bocht vind.
Enige korting bij de aanschaf van een nieuwe TV - dit is de enige optie om van die vlak af te komen - lijkt mij toch op zijn plaats.
Bijkomend nadeel is dat hij gekocht is bij de Its en die is al een poosje falliet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coulancetijd voor LCD televisie
-
Re: Coulancetijd voor LCD televisie
4 Jaar is m.i. ook wel erg lang voor een coulance regeling, dat is al het dubbele van de wettelijke garantietermijn.Waar kan ik steekhoudende argumenten vinden om LG teemde te treden, aangezien ik dit toch wel heel kort door de bocht vind.
Bovendien zegt "leeftijd" bij de moderne schermen helemaal niets, maar moet je eerder in "branduren" denken.
Iedereen roept altijd dat "vroeger" de TV's 10..12 jaar mee gingen, maar vergeten dat "vroeger" er naar het 8 uur journaal gekeken werd, op zaterdag middag in de winter naar het schaatsen en dat was het. Tegenwoordig met de kinderen, gamen etc. staat in veel gezinnen dat ding 's-morgens om 7 uur al te stoken. Laatst heb ik het voor mijn TV (inmiddels 8 jaar oud) uitgelezen (bij iedere moderne TV kan dat) en ik zat op meer dan 30.000 uur