LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Decoder Canal+
Decoder Canal+
Ik heb mijn Canal+abbo per 30-04-2005 opgezegt.
Nu krijg ik vandaag een brief dat dat allemaal geregeld is en dat ze dat betreuren.
In diezelfde brief staat ook dat ik mijn decorder mag houden.
Ik heb voor die decoder wel fl. 75,- borg ooit betaald.
Ik kan alleen niet meer dat papiertje ervan vinden.
Heeft iemand dit ookgehaden hoe is dat opgelost?
Nu krijg ik vandaag een brief dat dat allemaal geregeld is en dat ze dat betreuren.
In diezelfde brief staat ook dat ik mijn decorder mag houden.
Ik heb voor die decoder wel fl. 75,- borg ooit betaald.
Ik kan alleen niet meer dat papiertje ervan vinden.
Heeft iemand dit ookgehaden hoe is dat opgelost?
Laatst gewijzigd door antjuh op 24 mar 2005 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Decoder Canal+
@gast
Als je niks over het onderwerp te melden heb houd dan je bek kneus!!
Als je niks over het onderwerp te melden heb houd dan je bek kneus!!
Ook wij hebben ons canal + opgezegd per eind mei 2005, maar wij zitten er aan vast tot eind februari 2006 en in onze brief staat ook dat wij de decoder mogen houden.
Hoe heb jij opgezegd? Via een aangetekende brief? Zo ja kan ik deze ook gewoon naar hun postbus-adres versturen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Ik had naar Canal+ gebelt en toen kreeg ik het volgende adres om op te zeggen:
Canal +
T.a.v. Hr. Bal
Postbus 990
1200 AZ Hilversum
Ik heb wel eerst gebelt om te kijken wanneer mijn abbo afliep en dat was gelukkig eind april.
1 maand van te voren opzeggen en natuurlijk wel aangetekend om verdere problemen te voorkomen.
Canal +
T.a.v. Hr. Bal
Postbus 990
1200 AZ Hilversum
Ik heb wel eerst gebelt om te kijken wanneer mijn abbo afliep en dat was gelukkig eind april.
1 maand van te voren opzeggen en natuurlijk wel aangetekend om verdere problemen te voorkomen.
Ik heb begin dit jaar een proefabonnement (tv via de kabel) van 3 maanden afgesloten van 59 euro. Ik heb geen borg moeten betalen voor de decoder. Ik heb het abonnement netjes op tijd opgezegd en krijg het bericht dat ze betreuren dat ik heb opgezegd. Verder de mededeling: u mag de decoder houden.
Is canal+ een filantropische instelling geworden of gaan de huidige decoders er soms uit?
Is canal+ een filantropische instelling geworden of gaan de huidige decoders er soms uit?
hoi zijn er al mensen die een brief hebben ontvangen over hoe het in de toekomst verder gaat mat canal+?
Die ouwe troep van Canal + is geen stuiver waard....achterhaalde technologie waar de gewone man jarenlang teveel voor heeft betaald.
Ook ik krijg mijn abbonnement niet opgezegd, had canal plus ook voornamelijk voor het Nederlandse betaald voetbal.
Dit houd voor mij in dat ik vanaf mei 2005 tot februari 2006 geen nederlands voetbal meer zie maat toch gewoon eventjes 32.95 euro abbonnementsgeld moet betalen voor oude achterhaalde films.
Weet niemand een manier om onder het contract uit te komen ?
Alvast bedankt
Dit houd voor mij in dat ik vanaf mei 2005 tot februari 2006 geen nederlands voetbal meer zie maat toch gewoon eventjes 32.95 euro abbonnementsgeld moet betalen voor oude achterhaalde films.
Weet niemand een manier om onder het contract uit te komen ?
Alvast bedankt
Ook wij komen niet van Canal + af, hebben al tig brieven gestuurd, tig telefoontjes gepleegd, wij hebben Algemene Voorwaarden gekregen van 2003 en na een aantal brieven gestuurd te hebben, kregen we nieuwe voorwaarden van 2004, zijn er ineens veel meer als toen van 2003 en ook een kopie van een gids van augustus 2004 waarin in kleine letters stond vermeld dat de voorwaarden veranderd zijn en dat je toen al had moeten reageren, nu zitten we er aan vast tot eind februari 2006, er is inmiddels weer een nieuwe boze brief de deur uitgegaan, en ik hoop dat er er echt vanaf komen.
Tros radar laat het nu afweten,denk dat ze het ook niet weten.
maar ik zit weer met een abbonement van 6 mnd waar je niet naar omkijkt behalve Ned. Voetbal.heb aangetekende brief verstuurd maar standaart brief retour met de inhoud ja, Precies!!!misschien helpt het om eens een kijkje te gaan nemen daar......en eens vragen waarom ze de mensen die destijds een abbonement hebben afgesloten waarvoor geadverteerd werd nu niet meer op kunnen zeggen.En maar plotsklap naar de films of FC barca moeten kijken.
bulshit ben hier geboren en wil Ned. voetbal kijken,anders verhuisde ik wel naar een schotelbuurt.
maar ik zit weer met een abbonement van 6 mnd waar je niet naar omkijkt behalve Ned. Voetbal.heb aangetekende brief verstuurd maar standaart brief retour met de inhoud ja, Precies!!!misschien helpt het om eens een kijkje te gaan nemen daar......en eens vragen waarom ze de mensen die destijds een abbonement hebben afgesloten waarvoor geadverteerd werd nu niet meer op kunnen zeggen.En maar plotsklap naar de films of FC barca moeten kijken.
bulshit ben hier geboren en wil Ned. voetbal kijken,anders verhuisde ik wel naar een schotelbuurt.
Canal + is sinds een jaartje eigendom vna UPC.
En zoals we langsamerhand wel weten, gaat alles mis waar UPC zich mee bemoeid.
Allemaal Canal + opzeggen!!!
En wat je ook moet doen is je kabel abonnement opzeggen als je in een gemeente woont waar UPC de kabel beheert.
Via de satelliet of DiGiTeNNe is veeeel beter !!!
Kees
En zoals we langsamerhand wel weten, gaat alles mis waar UPC zich mee bemoeid.
Allemaal Canal + opzeggen!!!
En wat je ook moet doen is je kabel abonnement opzeggen als je in een gemeente woont waar UPC de kabel beheert.
Via de satelliet of DiGiTeNNe is veeeel beter !!!
Kees