LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] defecte digitale fotocamera van canon
defecte digitale fotocamera van canon
Natuurlijk ben ik degene die schuld heeft, ik heb hem tenslotte laten vallen. Maar wat mijn probleem is is dat ETB(canon) een fixtprice op zijn internetsite zet. Ik ging ervan uit dat voor deze fixtprice de camera gerepareerd kon worden. Wat mij hiervan tegenvalt is dat de prijs voor het repareren heel veel meer was dan de fixtprice. Nu heb ik mijn toestel weer terug en moest 55,45 rembourse betalen. Schetst mijn verbazing dat in de doos een "letter of repair" zat. Op deze brief staat: "Naar aanleiding van uw opdracht het toestel met bovengenoemde gegevens te repareren, delen wij u mede dat de kosten voor deze reparatie zijn 77,35 euro." A hij is helemaal niet gerepareerd en B ik heb een ander kosten overzicht gekregen en toen zouden de kosten 255,50 euro bedragen. Ik weet niet hoe ze dit nu weer gedaan hebben, maar ga toch maar een nieuwe toestel kopen.
Re: defecte digitale fotocamera van canon
Ook ik heb zoiets meegemaakt, maar dan bij Casio.
Ik ga mijn verhaal in het forum zetten.
Ik ga mijn verhaal in het forum zetten.
-
Re: defecte digitale fotocamera van canon
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=34310
Dit topic behoort daarbij.
Wel vreemd van die tegengestelde kostenoverzichten, misschien zijn die 77 euro meerprijs bovenop de fixed price omdat je hem hebt laten vallen oid.
Dit topic behoort daarbij.
Wel vreemd van die tegengestelde kostenoverzichten, misschien zijn die 77 euro meerprijs bovenop de fixed price omdat je hem hebt laten vallen oid.