3 weken geleden heb ik een fotoboek besteld bij Dfoto's van Dirk van de Broek. Het lukte me niet om het via internet te verzenden dus alles op een cd'tje gezet, via hun programma natuurlijk, en dit bij de winkel afgeleverd.
Ik heb na een poosje (ik denk ongeveer een weekje) een berichtje gestuurd en kreeg het antwoord dat mijn bestelling op 16 augustus in de winkel zou liggen. Maar tot op heden is er nog niets in de winkel gekomen. Als ik op hun site ga kijken naar de bestelinformatie krijg ik te zien dat mijn "product" wordt afgewerkt. Na tal van mailtjes krijg ik nu geen antwoorden meer op mijn vragen.
Mijn dochter zit heel erg op haar fotoalbum te wachten.
Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met Dfoto's / Kodak Images????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dfoto's
Re: Dfoto's
Stuur de winkel een brief waar in u nogmaals zakelijk uit legt wat er aan de hand is, ze "in gebreken" steld en ze twee weken de tijd geeft het te maken. Na deze periode zijn ze in verzuim en kunt u de overeenkomst ontbinden en een schade vergoeding eisen.
Re: Dfoto's
ik heb diverse malen een mail gezonden maar niets gehoord. Ik ben naar de winkel gegaan en heb een telefoonnummer gekregen.
Dat heb ik gebeld en toen kreeg ik na een hele poos te horen dat de kaften op waren! En dat ze hoopten die de andere dag binnen te krijgen. Na 2 dagen had ik het album binnen!
Dat heb ik gebeld en toen kreeg ik na een hele poos te horen dat de kaften op waren! En dat ze hoopten die de andere dag binnen te krijgen. Na 2 dagen had ik het album binnen!