LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitaal fotolijst

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Willy50

digitaal fotolijst

Ongelezen bericht door Willy50 »

heb onlangs de Philips 7ff3fpb digitale fotolijst gekocht n.a.v. div. goede reviews ,en goede prijs kwaliteit verhouding, foto,s er op gezet maar deze worden niet mooi weer gegeven, foto,s zijn uit hun verband, mensen dik, beeld niet scherp enz. volgens de gebruiksaanwijzing hoef je de foto,s niet te bewerken en kun je ze zo van je computer naar het lijstje overbrengen, meer klachten of een oplossing :?: :( :(

TheLD

Re: digitaal fotolijst

Ongelezen bericht door TheLD »

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbi ... =NL&slg=nl#

En dan het onderdeel "waarom zijn mijn foto's vervormd?"

Willy50

Thanks, ga het uitproberen! wist niet van deze site. :lol:

Willy50

Heb inmiddels de site bezocht en daar stond de oplossing, menu>Setup (configuratie) > Background enz.helaas heeft het menu van de lijst geen setup (configuratie) en kan ik de achtergrond niet veranderen, dus probleem nog niet opgelost, heb echt alles wat het scherm aangaf op de fotolijst geprobeerd maar geen Setup. dus ben nog steeds op zoek naar een oplossing :cry:

TheLD

Ongelezen bericht door TheLD »

Willy50

Ik heb het voor elkaar! :lol: moest eerst de sd card eruit halen en na veel gezoek is het dan eindelijk gelukt , de foto,s zijn nu super om te zien :lol: mijn hartelijke dank voor het zo snel reageren op mijn probleem, nogmaals THANKS! :D :D

Gesloten