caiway dtv heef een actie dat je een gratis ontvangen kan bestellen,je betaald alleen 10 eurie voor de verzendkosten.afgelopen week heb ik de decoder thuis mogen ontvangen,en alles geinstaleerd zoals beschreven in de handleiding. nu valt het mij vaak op dat er bepaalde zenders een foutmelding aangeven. gisterrenavond wou ik digitaal nar nederland 1 kijken had wel beeld maar geen geluid en de tekst voer u smard card in kwam in beeld. ook heb ik met de zender mezzo die in het basis paket zit de melding voer u smard card in.ik dacht dat ik de instelingen niet goed had gedaan en de ecoder opnieuw ingesteld en het werkte weer met het mezzo kanaal. maar nu krijg ik bij veel zenders die in het basis paket zitten(die je dus kan ontvangen zonder smartd card) de tekst voer smard card in in beeld.
wie heeft er ervaring met de gratis decoder van caiway ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitale decoder van caiway
Re: digitale decoder van caiway
en??????????
Dat digitale tv van Caiway werkt helemaal ***. Zelfde problemen, elke keer maar weer opnieuw installeren, of de stroom eraf enzovoorts. Wij kijken tegenwoordig met het kastje UIT, lekker analoog...
-
Voor niets gaat de zon op.
Waarom betalen TV Home klanten anders 99 euro voor een Samsung decoder?
Waarom betalen TV Home klanten anders 99 euro voor een Samsung decoder?
Dat is nu 89 euro.
-