LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ditistv levert geen mediabox!!

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Sjoerd131

Ditistv levert geen mediabox!!

Ongelezen bericht door Sjoerd131 »

12-12-16 een tv kastje besteld bij ditistv.nl, om films te kijken op tv. Na 2 maanden nog geen product ontvangen.. ditistv gaf aan lever problemen te hebben, na nog een maand wachten was ik het zat en heb ik mijn bestelling geannuleerd en zou ik mijn geld binnen 10 dagen terug krijgen. Al met al zijn we nu al een halfjaar bezig met nog geen resultaat!! Na het lezen van vele recensie's op het internet deed me dat niet veel goed en lees ik vele die ook met het zelfde probleem zitten. Ook veel telefoonkosten om in contact te komen met het bedrijf is een feit! Waarbij ze elke keer weer het zelfde verhaal vertellen! Nu hopelijk kunnen jullie mij/ons helpen dit probleem oplossen

NeoDutchio

Re: Ditistv levert geen mediabox!!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Sjoerd131 schreef:12-12-16 een tv kastje besteld bij ditistv.nl, om films te kijken op tv. Na 2 maanden nog geen product ontvangen.. ditistv gaf aan lever problemen te hebben, na nog een maand wachten was ik het zat en heb ik mijn bestelling geannuleerd en zou ik mijn geld binnen 10 dagen terug krijgen. Al met al zijn we nu al een halfjaar bezig met nog geen resultaat!! Na het lezen van vele recensie's op het internet deed me dat niet veel goed en lees ik vele die ook met het zelfde probleem zitten. Ook veel telefoonkosten om in contact te komen met het bedrijf is een feit! Waarbij ze elke keer weer het zelfde verhaal vertellen! Nu hopelijk kunnen jullie mij/ons helpen dit probleem oplossen
Radar is een tv programma, geen helpdesk. Maar wat is eigenlijk uw vraag? Ik heb geprobeerd een kastje te bestellen om illegaal tv/films mee te kijken, maar het wordt niet geleverd? Dit probleem is niet op te lossen en heeft u echt zelf veroorzaakt.

Zombiemaster

Ongelezen bericht door Zombiemaster »

Misschien kun je met binair beleggen je geld terug verdienen. U lijkt me daar wel geschikt voor.

Snoodaard

Ongelezen bericht door Snoodaard »

Zombiemaster schreef:Misschien kun je met binair beleggen je geld terug verdienen. U lijkt me daar wel geschikt voor.
Zeg dan gewoon helemaal niks...

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Elke keer een nieuw topic openen over hetzelfde onderwerp is ook niet leuk...

Gesloten