LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dvdspeler met gratis Hdmi kabel van Bas van der Heiden werkt

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
hexx

Dvdspeler met gratis Hdmi kabel van Bas van der Heiden werkt

Ongelezen bericht door hexx »

Onze Dochter had wat centjes gespaard en zag een dvdspeler met Hdmi (+gratis hdmikabel) in de folder van Bas van der Heiden.We hebben deze gekocht maar hij geef geen signaal (De Hd televisie van onze dochter heeft 2 hdmi ingangen en alle bij werkten niet,We hebben het toen onze tv geprobeerd (Een samsung Full Hd led 102 met 4 Hdmi ) en daar werkte hij ook niet ,Toen naar de buren gegaan en het zelfde probleem (geen signaal).We hebben de dvdspeler terug gebracht en een ander gekregen maar het zelfde probleem.We hebben 3x een klachtenformulier ingevuld bij Bas maar geen reactie .Nu is mij vraag wie heeft er ook problemen mee gehad met deze dvdspeler en bij wie werkt hij wel en wie weet een Telefoonnummer van de serviceafdeling zodat ik kan bellen.
Dit is de link van de folder
http://bas-van-der-heijden.folderz.nl/b ... ijden.html
Alvast bedankt .

Rickyman

Re: Dvdspeler met gratis Hdmi kabel van Bas van der Heiden werkt

Ongelezen bericht door Rickyman »

Beste Hexx,
Waarschijnlijk ligt het helemaal niet aan de spelers. U moet vaak bij dit soort voordelige spelers in het set-up menu de hdmi activeren/instellen.
Maar ja daar weet Bas weer niets van.
Ik zou gewoon eens door het menu heen bladeren en op jacht naar iets van output scart/hdmi/component o.i.d

Rickyman

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Als jou TV niet automatisch HDMI ondersteund, moet je dit handmatig op de TV instellen.
En Rickyman heeft gelijk, eerst eens de beschrijving lezen, want als het bij alle TV's hetzelfde is, kan de fout niet aan de speler zijn.

hexx

Ongelezen bericht door hexx »

Bedankt voor jullie informatie.
Het lag inderdaad aan de instellingen .
Ik moest wel een scart aansluiten en toen kon ik Hd kiezen en het werkte.
gelukkig doet hij het .
Alleen jammer dat bas van der Heiden niet de moeite neemt om te reageren want er zullen best meer mensen het probleem hebben als ze alleen de Hdmi kabel gebruiken .

Tennis en Rickyman bedankt voor jullie reactie.

Gr
Hexx

Gesloten