hallo ik heb er dus 1 gekogt maar ik ondervind groote stooring op mijn radio zendaparatuur ik ben namelijk zendamateur.
ik kan nu niet meer werken op de amateurbanden(kanaalen).
tevens is mijn buurman luisteramateur die hier oof veel overlast aan vind
nu heb ik met philips contact op genomen maar willen hier niets tot weinig aan doen.geen service dus
ben ook al bezig met achentschap telecom maar dat loopt ook niet zoon vaart
stard hier bij zelf een meting om te zien of dit binnen de normen blijf.
ik ben hier goed ziek van zijn er nog meer van deze klachten hoor ik het graag !!!
m.v.g.
PD0ATE
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] flat tv philips 42pf7320
-
Re: flat tv philips 42pf7320
Ja hallo, is dit niet net zoiets als een inbreker die klaagt dat een alarmsysteem hem belemmert in zijn werk? En dan de fabrikant van het alarmsysteem opbelt om te klagen, en dan verbaasd is dat deze hem niet wil helpen?
Je kan ook gewoon stoppen met je zender en lekker TV gaan kijken. Of een spellingscursus volgen.
Je kan ook gewoon stoppen met je zender en lekker TV gaan kijken. Of een spellingscursus volgen.
Kom op zeg gaan we ook al op spellingsfouten controleren.
Als je de stekker eruit doe moet het goed zijn, met die radio.
De transformator in dit soort apparaten moet goed ontstoord zijn, en anders mag je ruilen, want dit staat in de EU regels!
Dus alleen na test met dus niet apparaat uit, maar ook de stekker, soms word het namelijk alleen standby gezet, dan ik transformator nog bezig...
Dus zowel standby als helemaal uit moet je testen!
Soms is het maar een slechte condensator, had ik in een TL bakje, dus elk apparaat zou plotseling kunnen gaan storen terwijl je net een nieuwe TV kocht!
Dus test eerst, anders zijn de onderzoekskosten voor jou als het toch elders zat!
De transformator in dit soort apparaten moet goed ontstoord zijn, en anders mag je ruilen, want dit staat in de EU regels!
Dus alleen na test met dus niet apparaat uit, maar ook de stekker, soms word het namelijk alleen standby gezet, dan ik transformator nog bezig...
Dus zowel standby als helemaal uit moet je testen!
Soms is het maar een slechte condensator, had ik in een TL bakje, dus elk apparaat zou plotseling kunnen gaan storen terwijl je net een nieuwe TV kocht!
Dus test eerst, anders zijn de onderzoekskosten voor jou als het toch elders zat!