Hallo ik heb een vraag, 15-10-2002 heb ik voor 1399,= euro een hdd/dvd recorder gekocht. Ongeveer 2 maanden terug is die kapot gegaan, dus ik terug naar winkel. Garantie termijn is verstreken, maar ik neem aan dat levensduur van iets meer dan 2en half jaar erg weinig is voor zo'n apparaat. Kreeg ik opgave van reparatiekosten...329,= euro, vind ik vooral gezien de nieuwprijs van de recorders nu een enorm hoog bedrag. Of ik kreeg het aanbod om met 150,= euro korting een ander apparaat uit te zoeken in de winkel. Kost de aangeboden speler nu 440,= bij hun....maar ik weet bij een andere zaak dat het zelfde apparaat 489,= kost, geen webwinkel maar een gewone electronicazaak, dus is die korting ook erg mager want ze zijn dus gewoon stuk duurder dan andere zaken.
Wat raden jullie me aan??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goed aanbod??
Re: goed aanbod??
confronteer je eigen dealer met dit prijsverschil en doe dit met bewijs van bijvoorbeeld een folder of offerte van de andere aanbieder. De dealer zal hier geveolig voor zijn en indien hij een inkoopprbleem heeft en het apparaat niet voor dat geld aan kan bieden heeft hij altijd nog een vertegenwoordiger waar hij op terug kan vallen om alsnog de prijs te evenaren of te benaderen.
Als uiterste geval wendt je je tot de importeur van je apparaat en claimed daar je coulance.
Succes,
Thijs
Als uiterste geval wendt je je tot de importeur van je apparaat en claimed daar je coulance.
Succes,
Thijs