LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het grote satellietonvanger topic

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
bmwe30

Het grote satellietonvanger topic

Ongelezen bericht door bmwe30 »

Dit miste er nog aan op Tros-radar,

Heel veel ontvangers werken niet goed, anderen hebben geen keurmerk ect.
Ook is het lastig om een ontvanger terug te brengen naar de winkel omdat
deze steeds met zogenaamde oplossingen komt.

bmwe30

Re: Het grote satellietonvanger topic

Ongelezen bericht door bmwe30 »

Ik reageer even zelf over de, Ceryon CM 200HD ontvanger
die heel veel mensen in de steek laat.

Op het eigen forum van maxdigital word al geklaagd, op een onderwerp
over een kat in de zak.
http://www.maxdigital.nl/forum/showthre ... -in-de-zak

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Ik heb zelf geen ervaring met tv kijken via de satelliet, maar zou graag eens een paar vragen daarover stellen in de hoop dat iemand met ervaring een beetje op weg kan helpen.

Voorzover ik weet kost een ontvanger en een schotel rond de 200 euro inclusief monteur. Voor de tweede tv kun je gewoon een extra ontvanger aanschaffen? Dan kun je dus op de ene tv een andere zender bekijken als op de ander? Tweede tv/ontvanger sluit je gewoon aan dmv coax-kabel?

De abonnementskosten bedragen 9,95? Voor de tweede tv (smartcard) een zelfde bedrag?

Hoe is het zenderaanbod (hoeveelheid zenders) in vergelijking tot bijvoorbeeld Ziggo Digitale TV en Tele 2? Ik begrijp dat je veel meer zenders kunt ontvangen via satelliet, maar zijn al deze zenders ook goed (en gewoon als je een standaard abonnement hebt) te ontvangen?

De beeldkwaliteit is vergelijkbaar met Ziggo Digitale TV en/of Tele2?

Is CanalPlus de enige/beste/goedkoopste aanbieder?