LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] I-pod actie bij Mediamarkt.

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Hammar

I-pod actie bij Mediamarkt.

Ongelezen bericht door Hammar »

Vorige week zaterdag had Mediamarkt een mooie actie: De Apple I-pod Nano 4Gb voor slecht 88 euro. Da's mooi want normaal gesproken ben je 119,95 kwijt.
Dus vol verwachtig naar MM getogen en jawel, ze waren er nog!! Helemaal gelukkig................tot bij het afrekenen.
De cassière maakt de winkelverpakking open en verwijderd de oplader!!! Die was niet bij de actie inbegrepen en los bij te kopen voor 15 Euro. Dit stond echter NIET aangegeven bij de actie, nog werd dit vermeld in de t.v. reclame.

Ik kan het mis hebben, maar volgens het consumentenrecht MAG dit niet eens. What you see is what you get tenzij anders vermeld, toch?

queenfan

Re: I-pod actie bij Mediamarkt.

Ongelezen bericht door queenfan »

De oplader zelf zit er niet in alleen de usbkabel die je aan een oplader of je pc kan koppelen.

In de verpakking zit volgens mij een dockadapter, koptelefoon en de usbkabel.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Voor ik iets koop kijk ik of alles compleet in doos zit omdat ik niet terug wil en 2x rijden.

U heeft die doos zo gekregen dus moeten ze het zo leveren, anders hadden ze voor het afgeven dit er al uit moeten halen of duidelijk vermelden.

U kreeg in de winkel een doos en die betaal je met alles erin!
Dit is misbruik en mag niet.
Wat ze eruit halen doet er niet toe, U heeft recht op het uitgehaalde product en ik zou liever de Politie inschakelen want U kreeg dit aangeboden voor deze prijs en achteraf aanpassen mag niet.

TheLD

Ongelezen bericht door TheLD »

Komt vreemd op mij over, op de site van Apple staat ook duidelijk dat er geen lader bijzit: http://www.apple.com/nl/ipodnano/specs.html (zoals queenfan al aangaf)

@Dirk, lijkt mij zeer zeker gen misbruik. Mogelijk dat de TS een verkeerde doos heeft gepakt of dat de cassiere zag dat er iets extra's bij de verpakking was gedrukt (diefstal).

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Er zit inderdaad geen oplader bij de I-Pod. Man bij Media Markt vertelde dan ook dat ze daarom leuke aanbiedingen kunnen maken, omdat de accessoires vaak de prijs bepalen..

De doosjes van de I-Pods zijn ook zo gemaakt dat er geeneens een adapter in kan zitten, maar alleen een USB kabeltje, dus ben wel benieuwd waaruit ze die adapter dan haalde?

Gesloten