Wie heeft er ook slechte ervaringen met het Online boeken van vakanties bij Sudtours.
Sudtours heeft er nl. dit jaar voor gekozen om de geboekte vakantie door de plaatselijke reisbureaus te laten afhandelen. Hier kom je pas achter als je op internet alle gegevens reeds hebt ingevuld.
Dit heeft tot gevolg dat het gekozen reisbureau contact met je opneemt en vriendelijk verzoekt de aanbetaling omgaand via het reisbureau te komen betalen. En dan natuurlijk nogmaals het reisbureau moet bezoeken om de reisbescheiden af te komen halen.
Tevens vermeld Sudtours bij de "Internetboeking" niet dat het gekozen reisbureau bemiddelings/reserveringskosten in rekening mogen brengen, waardoor het factuurbedrag hoger uitkomt dan de bevestigde prijs door Sudtours.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet vakantie boeken bij Sudtours
Re: Internet vakantie boeken bij Sudtours
Waarom in deze rubriek (Audio/Video/Foto)?
.. bericht gepost in juiste subforum.
Laatst gewijzigd door Emmy75 op 28 okt 2011 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey dirkie,
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat ik bericht onder het vakantieforum geplaatst had.
sorry
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat ik bericht onder het vakantieforum geplaatst had.
sorry