LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ipod Shuffle 2 Clip Hellemaal Verbogen

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
lutekes

Ipod Shuffle 2 Clip Hellemaal Verbogen

Ongelezen bericht door lutekes »

Ik heb 14 dagen geleden een ipod shuffle 2 gekocht in de winkel.
Maar na 12 dagen ging ik naar school toe met de trein. Hadt me ipod vast geklipt aan me broek zak (zoals de foto hieronder aan het verhaal) ik stap uit de trein wil effe ander nummer doen dus klip ik mijn ipod even van mij broek zak en tot mijn grote verbazing was de hele ipod verbogen.
Ik dus terrug naar de winkel zeggen ze jah eigen schuld
(terwijl op de apple site dus zelf een afbeelding heeft met de ipod aan de broekzak)
kunnen we niet vergoeden terwijl het gewoon een fabrieks fout omdat ik dit niet als eningste heb heb ik ook tegen de winkel zeggen maar dan zeggen hun ja maar jij bent de enigste geval hier in de buurt. En de winkel zegt we kunnen de ipod wel opsturen maar dat kost jouw verzendkosten en man uren kosten en matriaal kosten. Terwijl er op de Apple site staat

(Een jaar garantie
Wij geven op alle nieuwe Apple hardware een garantie tegen materiaal- en fabricagefouten gedurende één jaar vanaf de datum van aankoop (de datum van uw factuur
).

Het vervelende is dat ik nu een scheve klip heb ik kan de ipod shuffle niet meer op de dock doen dus kan mijn ipod niet meer opladen en kan ook geen nieuwe nummers op zetten nu is mij ipod leeg en kan ik er dus niks meer mee :x :evil: :twisted: :cry:

WAT MOET IK DOEN

foto's van iemand anders maar heb PERCIES de zelfde breuk
http://images.appleinsider.com/shuffle- ... -demo1.gif

alfatrion

Re: Ipod Shuffle 2 Clip Hellemaal Verbogen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het product moet u kunnen gebruiken zoals daar mee wordt geadverteerd. De winkel is echter duidelijk in haar standpunt. De enigste twee optie zijn naar de geschillencommissie of de rechter. Het eerst is alleen mogelijk als de winkel er bij een is aangesloten. Krijgt u gelijk dan kost het u niets, krijgt u ongelijk dan kost het u ca. 40 euro. De gang naar de rechter kost al gauw 500 a 1000 euro.

opperbom

Re: Ipod Shuffle 2 Clip Hellemaal Verbogen

Ongelezen bericht door opperbom »

Natuurlijk is het geen fabrieksfout. Uiteraard kan je de Ipod shuffle aan je broekzak clippen , maar je moet natuurlijk wel uitkijken als je gaat zitten. Er komt dan waarschijnlijk teveel druk op het apparaat te staan , waardoor hij verbuigt. In dat geval is er dan geen leverancier of fabrikant die dit gaat vergoeden. Het is spijtig voor je , maar ik denk dat er niets anders opzit dan een nieuwe te kopen. Misschien kan je op één of andere manier proberen sde clip recht (te laten) buigen.

In ieder geval succes.

Marchel.

Gesloten