LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] JVC plasmascherm
JVC plasmascherm
Heb 2 jaar geleden een 50 inch plasmascherm gekocht van JVC.Koste 11.250 Euro.Na 1 jaar kapot en gerepareerd.Nu weer kapot en JVC bood aan een 32 inch LCD (winkelwaarde 2000 Euro)maar ik moest nog wel even bijbetalen en dat terwijl ik toch een "stukje" van het scherm mis.Ben daar niet mee akkoord gegaan en nu moet ik het maar uitzoeken.Via een medewerker van JVC gehoord dat ze de plasma's uit productie hebben gehaald vanwege de vele reparaties.U bent dus gewaarschuwd.Koop geen plasma van dit merk. Vind het trouwens geen stijl van JVC dat ze zo met hun klanten omgaan.Ga uiteraard nadere stappen nemen.Voorkomen is beter als genezen.
Re: JVC plasmascherm
Ach ja je weet het J(ammer)V(oor je)C(enten).
Ik heb ook al zoveel problemen gehad met JVC, met de autoradio, radio/cd speler en een digitale videocamera dait ik nooit geen JVC wil hebben
Ik heb ook al zoveel problemen gehad met JVC, met de autoradio, radio/cd speler en een digitale videocamera dait ik nooit geen JVC wil hebben
Geachte topic starter.
Dit verhaal klopt van geen kanten.
Wat wilt u hier mee bereiken?
Tim
Dit verhaal klopt van geen kanten.
Wat wilt u hier mee bereiken?
Tim
Beste Tim,
wat klopt er niet ?
Het verhaal is GEHEEL volgens de waarheid, de bewijzen liggen hier.
Wat ik ermee wil bereiken is simpel: ik wil mijn recht hebben en zal dat ook krijgen en tevens een waarschuwing richting kopers.
Elke fabrikant heeft nog zoiets als productaansprakelijkheid.Heb ik voor mijn producten en JVC voor die van hun.Je kan een consument niet met een kluitje het riet in sturen, dat is wettelijk geregeld, en zeker niet op een botte manier waarop JVC dat probeert.
Vriendelijke groeten, Aad.
wat klopt er niet ?
Het verhaal is GEHEEL volgens de waarheid, de bewijzen liggen hier.
Wat ik ermee wil bereiken is simpel: ik wil mijn recht hebben en zal dat ook krijgen en tevens een waarschuwing richting kopers.
Elke fabrikant heeft nog zoiets als productaansprakelijkheid.Heb ik voor mijn producten en JVC voor die van hun.Je kan een consument niet met een kluitje het riet in sturen, dat is wettelijk geregeld, en zeker niet op een botte manier waarop JVC dat probeert.
Vriendelijke groeten, Aad.
-
Heeft JVC een 50"scherm? Nog niet gezien!!
JVC HAD een 50 inch plasmascherm.Volgens JVC zijn de plasma's vervangen door 32 inch LCDscherms omdat er teveel problemen waren met de plasma's.Het zijn dus geen tv's maar alleen een scherm.Via een video kan je hem wel als tv gebruiken (als hij het blijft doen teminste).
Groeten,Artxcel.
Groeten,Artxcel.
Artx
Dit is een bijzonder geval!
Heeft jvc zelf geconstateerd dat het probleem niet te verhelpen was.
en u dat medegedeeld.Op schrift.
Tim
Dit is een bijzonder geval!
Heeft jvc zelf geconstateerd dat het probleem niet te verhelpen was.
en u dat medegedeeld.Op schrift.
Tim
Beste Tim,
JVC kan het probleem wel verhelpen maar wilde dit niet.Geen garantie meer melden ze.Helaas voor JVC bestaat er dus nog zoiets als consumentenbescherming. Inmiddels hebben ze het scherm (onder "druk" van een artikel in het Algemeen Dagblad van 21-10) gerepareerd.De onderdelen willen zij betalen, ik moet het arbeidsloon betalen.Nee dus.Al met al een "zielige" zaak voor een bedrijf van die grote.Voor mij dus niets meer van dit merk in huis dus.
Groeten,Aad.
JVC kan het probleem wel verhelpen maar wilde dit niet.Geen garantie meer melden ze.Helaas voor JVC bestaat er dus nog zoiets als consumentenbescherming. Inmiddels hebben ze het scherm (onder "druk" van een artikel in het Algemeen Dagblad van 21-10) gerepareerd.De onderdelen willen zij betalen, ik moet het arbeidsloon betalen.Nee dus.Al met al een "zielige" zaak voor een bedrijf van die grote.Voor mij dus niets meer van dit merk in huis dus.
Groeten,Aad.