| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kan ik mijn lcd tv aan mijn pc koppelen?
-
tomaatje:)
kan ik mijn lcd tv aan mijn pc koppelen?
halo:)
ik wil een lcd tv kopen (mt logic die bij de aldi verkrijgbaar is))met scart, S-video en vga aanlsluiting en dan wil ik er ook op computeren, kan dat?
met vriendelijke groet tomaatje:)
ik wil een lcd tv kopen (mt logic die bij de aldi verkrijgbaar is))met scart, S-video en vga aanlsluiting en dan wil ik er ook op computeren, kan dat?
met vriendelijke groet tomaatje:)
Re: kan ik mijn lcd tv aan mijn pc koppelen?
Als er een VGA aansluiting op zit kan dat inderdaad. Steeds meer LCD tv's worden daarmee uitgerust. Ideaal is anders, het scherm is eigenlijk te groot voor de gebruikte resolutie.
Re: kan ik mijn lcd tv aan mijn pc koppelen?
Nee, niet te groot, ik zit met draadloze toetsenbord en muis nu deze reactie te plaatsen en tot 81 cm kun je 2 tot 3 meter van de PC monitor af zitten en iedereen kan meelezen!
Alleen dichtbij krijg je de pixels te zien en dat is niet leuk.
Wel is het verbruik hoger naar mate de monitor groter word!
Ook het verbruik van een TV met Tuner is hoger dan kale monitor.
Ik heb 22"gemeten met en zonder TV van zelfde merk.
Het kan dus wel en via PC films opnemen en afspelen gaat prima.
Ook www.uitzendinggemist.nl en www.rtl.nl waarmee je programma's van afgelopen tijd kunt kijken gaat zo erg goed.
Alleen mis ik bij RTL wel de reclame en vele programma's missen de plaspauze en de tijd is meestal 50% van de oorspronkelijke.
Alleen dichtbij krijg je de pixels te zien en dat is niet leuk.
Wel is het verbruik hoger naar mate de monitor groter word!
Ook het verbruik van een TV met Tuner is hoger dan kale monitor.
Ik heb 22"gemeten met en zonder TV van zelfde merk.
Het kan dus wel en via PC films opnemen en afspelen gaat prima.
Ook www.uitzendinggemist.nl en www.rtl.nl waarmee je programma's van afgelopen tijd kunt kijken gaat zo erg goed.
Alleen mis ik bij RTL wel de reclame en vele programma's missen de plaspauze en de tijd is meestal 50% van de oorspronkelijke.