LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan - recorder + afspelen?

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Talll

Kan - recorder + afspelen?

Ongelezen bericht door Talll »

De titel zegt het al, kan een harddisc - recorder wel + dvd afspelen? Heb nl een mooi setje gezien, dit is alleen met - en al mijn dvd's zijn +

Alvast bedankt!

Captain Pervert

Re: Kan - recorder + afspelen?

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

De meeste DVD recorders die alleen op - kunnen opnemen, spelen stiekem toch + af (al kunnen ze daar dus niet op opnemen). Dit is bij bijna alle nieuwe modellen zo. Oude dingen houden zich strikt aan de 'eigen' standaard.

Om welke set ging het? En waarom vraag je het niet gewoon aan de verkoper?

Talll

Heb van mijn paps gehoord dat deze set zondag in de aanbieding is, hij wist niet waar, zou hij nog even bekijken. En of de verkopers altijd alles weten... Er zijn er genoeg die niet totaal op de hoogte zijn, maar dat ter zijde (er zijn natuurlijk een hoop goede!).

Het is de panasonic SC-HT1500

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

http://www.panasonic.nl/Products_Info.a ... 32|601|4|1

DVD+R wordt niet genoemd, maar dat heeft meer te maken met copyright van Philips op dat systeem. Ik zou de gok wel aandurven dat hij het doet, alle nieuwe Panasonic modellen doen het.

Desnoods test je het in de winkel?

Talll

Even ter info:

de panasonic SC-HT1500 speelt zowel + als - af. Het is echt een geweldige set en heb het ook voor een strak prijsje aan kunnen schaffen (499), een echte aanrader dus!

Gesloten