LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapotte tv

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
stoffeltje

kapotte tv

Ongelezen bericht door stoffeltje »

Hallo

Ik heb 5 maanden geleden een nieuwe tv gekocht (Vestel). De kleurenfilter was na 4 maanden hiervan kapot. Ik heb toen met bij betaling een Panasonic gekocht en nu na 1 maand weer de kleurenfilter kapot. Kan ik nog mijn geld terug eisen bij de leverancier of weer een nieuwe tv eisen??

Alvast bedankt

Gast

Re: kapotte tv

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, je mag de leverancier in de gelegenheid stellen deze Panasonic binnen een redelijke termijn te herstellen, te vervangen door een ander exemplaar van gelijk typenummer, en pas als beide opties niet lukken/gaan, komt geld ontbinding van de koop aan de orde.

De wisseling van Vestel naar Panasonic is immers in onderling overleg geschied, en daarmee is de teller op 0 gezet.

Nu zonder meer geld terug eisen betekent dat je geen vertrouwen meer zou hebben in elke TV van welk merk dan ook, en dus bij deze tevens zou besluiten ook geen andere Tv bij wie dan ook meer te willen kopen. Is dat aan de orde?

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Wat wordt hier bedoeld met kleuren filter???

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

De kleuren worden alleen maar donkerder. Gaat dus naar het zwart toe. En donkere films kan ik niet meer kijken. De kleuren krijg je goed door een kleurenfilter anders zou je beeld veel te rood of veel te groen zijn.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag stoffeltje,

Mijn antwoord op jouw vraag staat op kassa. Groeten, Ton. :wink:

Gesloten