| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kapotte tv
-
stoffeltje
kapotte tv
Hallo
Ik heb 5 maanden geleden een nieuwe tv gekocht (Vestel). De kleurenfilter was na 4 maanden hiervan kapot. Ik heb toen met bij betaling een Panasonic gekocht en nu na 1 maand weer de kleurenfilter kapot. Kan ik nog mijn geld terug eisen bij de leverancier of weer een nieuwe tv eisen??
Alvast bedankt
Ik heb 5 maanden geleden een nieuwe tv gekocht (Vestel). De kleurenfilter was na 4 maanden hiervan kapot. Ik heb toen met bij betaling een Panasonic gekocht en nu na 1 maand weer de kleurenfilter kapot. Kan ik nog mijn geld terug eisen bij de leverancier of weer een nieuwe tv eisen??
Alvast bedankt
-
Gast
Re: kapotte tv
Nee, je mag de leverancier in de gelegenheid stellen deze Panasonic binnen een redelijke termijn te herstellen, te vervangen door een ander exemplaar van gelijk typenummer, en pas als beide opties niet lukken/gaan, komt geld ontbinding van de koop aan de orde.
De wisseling van Vestel naar Panasonic is immers in onderling overleg geschied, en daarmee is de teller op 0 gezet.
Nu zonder meer geld terug eisen betekent dat je geen vertrouwen meer zou hebben in elke TV van welk merk dan ook, en dus bij deze tevens zou besluiten ook geen andere Tv bij wie dan ook meer te willen kopen. Is dat aan de orde?
De wisseling van Vestel naar Panasonic is immers in onderling overleg geschied, en daarmee is de teller op 0 gezet.
Nu zonder meer geld terug eisen betekent dat je geen vertrouwen meer zou hebben in elke TV van welk merk dan ook, en dus bij deze tevens zou besluiten ook geen andere Tv bij wie dan ook meer te willen kopen. Is dat aan de orde?
Wat wordt hier bedoeld met kleuren filter???
-
Gast
De kleuren worden alleen maar donkerder. Gaat dus naar het zwart toe. En donkere films kan ik niet meer kijken. De kleuren krijg je goed door een kleurenfilter anders zou je beeld veel te rood of veel te groen zijn.
-
MAXIEM
Dag stoffeltje,
Mijn antwoord op jouw vraag staat op kassa. Groeten, Ton.
Mijn antwoord op jouw vraag staat op kassa. Groeten, Ton.