| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht/Defect aan Philips 32pf9531 (lcd-tv)
-
Cor vd Laak
Klacht/Defect aan Philips 32pf9531 (lcd-tv)
Hallo, toch maar hier de klacht/defect melden misschien hebben meer mensen deze gehad.
Juli 2007 Philips 32pf9531 gekocht via een internetwinkel.
Naar verloop van tijd zie ik 10 cm van de rechter zijde een licht grijs/donkere verticale streep van boven tot onder. Heb tussentijds nieuwe firmware van philips geinstalleerd.
7 Januari 2008 heb ik via philips.nl mijn klacht laten weten.
Op 17 Januari krijg ik een mail terug:
Toen heb ik gebeld met de servicedesk. Mevrouw aan de lijn die zegt dat ze waarschijnlijk mijn toestel ter reparatie gaan aanbieden maar daar kan ze geen uitspraak over doen. Dhr. XXX zal mij terugbellen om het te bespreken.
Wachten, wachen maar niets vernomen van philips dus maar weer een mail sturen:
Weer bellen met philips is weer kosten maken en als die Dhr. XXX er niet is moet hij mij waarschijnlijk weer terug bellen en ik ben bang dat dat weer niet gaat lukken.
Juli 2007 Philips 32pf9531 gekocht via een internetwinkel.
Naar verloop van tijd zie ik 10 cm van de rechter zijde een licht grijs/donkere verticale streep van boven tot onder. Heb tussentijds nieuwe firmware van philips geinstalleerd.
7 Januari 2008 heb ik via philips.nl mijn klacht laten weten.
Op 17 Januari krijg ik een mail terug:
Ik heb geen telefoon gehad en ook geen gemiste oproep dus zeer vreemd dat ze zeggen dat ze mij telefonisch hebben proberen te bereiken. Maar goed misschien iets misgegaan kan altijd.Wij hebben diverse malen geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dit tot op heden niet gelukt.
U heeft aangegeven dat uw 32PF9531/10 van Philips een donkere streep weergeeft op het beeldscherm.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken op 0900-8407 (€0,10 p/m) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Vriendelijk verzoeken wij u het volgende referentienummer te vermelden:xxxxxxxx
Met vriendelijke groet,
XXXX
Philips Nederland
Toen heb ik gebeld met de servicedesk. Mevrouw aan de lijn die zegt dat ze waarschijnlijk mijn toestel ter reparatie gaan aanbieden maar daar kan ze geen uitspraak over doen. Dhr. XXX zal mij terugbellen om het te bespreken.
Wachten, wachen maar niets vernomen van philips dus maar weer een mail sturen:
Wat kan ik nu doen?Date: Mon, 11 Feb 2008 12:18:32 +0100
Geachte heer XXX,
Graag had ik duidelijkheid over het volgende:
Op donderdag 31 januari heb ik telefonisch contact gehad met een telefoniste van Philips op nummer (0900-8407).
Ik heb toen mijn ref.nummer opgegeven xxxxxxxx en de telefoniste kon dit bevestigen. Nogmaals heb ik aangegeven wat mijn probleem is met mijn Philips 32PF9531/10 (lcd-tv). De telefoniste zei dat er waarschijnlijk een reparatie moest plaatsvinden maar dat zij daar geen uitspraak over kon doen en dat zij het aan u zou doorgeven en dat u mij de volgende dag zou terugbellen.
Tot op heden ben ik niet door u gebeld of iemand anders van Philips.
Hoe zit dit?
Graag had ik binnen 2 dagen antwoord, over hoe en wanneer mijn Philips tv vervangen dan wel gerepareerd wordt.
Weer bellen met philips is weer kosten maken en als die Dhr. XXX er niet is moet hij mij waarschijnlijk weer terug bellen en ik ben bang dat dat weer niet gaat lukken.
-
gravedigger
Re: Klacht/Defect aan Philips 32pf9531 (lcd-tv)
Waarom geen contacy met de ontermetwinkel? De verkoper is in eerste instantie je aanspreekpunt.
-
audiofreak1
Re: Klacht/Defect aan Philips 32pf9531 (lcd-tv)
Waarom geen contacy met de ontermetwinkel? De verkoper is in eerste instantie je aanspreekpunt.
Keep on dreaming!
Keep on dreaming!