LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koude Douche voor Eurovision te Helmond

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
clouseau

Koude Douche voor Eurovision te Helmond

Ongelezen bericht door clouseau »

Helaas op een of andere manier komt mijn Koude Douche bij de tros niet aan. Maar lees hier het verhaal !!

In afwachting van een reactie van Sony Nederland verdient Eurovision te Helmond nu al de Koude Douche. OP 4-10-2006 kocht ik een Sony set met als versterker de Sony str sk 1000 en een Dvd recorder de RdR Hx 725. Al snel bleek er het een en ander mis te zijn. Terug bij Eurovision was er ongeloof over mijn probleem, het geluid liep spontaan terug. De ontvanger ging retour naar Sony en werd gemaakt dachten we, nee hoor het probleem bestond nog steeds en het was inmiddels december 2006 toen Sony Nederland even op huis bezoek kwam. De ontvanger werd mee genomen en gemaakt. Toen dat klaar was begon de DVD vreemd te doen en is inmiddels twee keer terug geweest en de service van Eurovision heb ik zelf maar overgenomen want die hebben maar een doel voor ogen en dat heet geld verdienen en het aanprijzen van een nog betere DVD, de PANASONIC DMR-EH67 BLACK, maar let wel deze kost 395- U raadt het al de Deur van Eurovision in Helmond daar loop ik nu aan voorbij. Tijdens het maken van dit bericht gaat de telefoon, de verkoper van Eurovision aan de lijn, o u gaat ons een koude Douche aanbieden, ja roep ik voluit en zeg verder heb ik geen commentaar u leest het op www.trosradar.nl Dag meneer en ik leg de hoorn neer, zoals zij werken werk ik nu. Eurovision verdient van mij een IJS KOUDE DOUCHE !!!! Even afwachten hoe de actie aankomt bij Sony Nederland.

:twisted: :twisted:

Inmiddels heb ik een Positief reactie van Sony Nederland, helaas geeft Eurovision geen commentaar maar dat had ik ook niet verwacht. Ik hou jullie op de hoogte !!
Laatst gewijzigd door clouseau op 23 jan 2008 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.

audiofreak1

Re: Koude Douche voor Eurovision te Helmond

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Het is algemeen bekend dat Eurovision vaak B Stock produkten verkoopt, oftewel apparaten waar al een reparatie aan is gedaan. Voorbeeld van een klant met een defecte video, Nee is totaal niet meer te maken maar als U de afstandsbediening en boekje brengt verekenen wij U geen onderzoekskosten. ???? Klant brengt app naar reparateur 2 en betaald uiteindelijk 20 euro en heeft weer een perfect apparaat. In de regio Helmond kennen de meeste consumenten de praktijken ondertussen maar helaas nog niet iedereen. Wees op je hoede!

clouseau

De heer arthur R van Sony Nederland mailde me het volgende de DVD Recorder is maar EEN keer terug geweest ??? Waar is hij die ander keren dan geweest ??? Koop alstublief geen SONY meer !!! De Garantie is nog slechter dan het Product !!!

Ik Koop de volgende keer een JVC of Philips

arthur bedankt voor de slechte SERVICE !! :twisted: :twisted:

Reachte`s op dit schrijven mailen naar XXX

Stem mee voor een Koude Douche ook voor SONY NEDELAND

Was getekend:

Een Boze Klant :evil: :evil:
Laatst gewijzigd door clouseau op 21 feb 2008 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.

clouseau

Audiofreak1 Bedankt voor je reactie !!

Ik kan nog :D maar dat zal eurovision en Sony wel vergaan.

Voor 750- euro stop ik met de Negatieve RECLAMEN !!!

Ik voel me opgelicht door Eurovision en dat zal ik ze laten weten in helmond en omstreken..... :wink: :wink: :wink:

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Een Philips of JVC kopen levert nog meer problemen op. Deze recorders staan erom bekend om hun maximale uitvalpercentage. De meeste vakzaken hebben deze 2 merken ook niet meer in hun assortiment wat dvd recorders betreft. Over het algemeen zijn er maar 3 merken goed in recorders maken: Panasonic, Pioneer en (echtwaar) Sony. Heb zelf sinds 2005 een RDRHX900 en nog nooit een probleem gehad. Werkt altijd. Daarvoor een Philips 980 en na 2 jaar overleden (geen onderdelen meer). Waarschijnlijk heb jij een Bstock Sony gehad van Eurovision en was er echt iets aan de hand. Als Sony dit niet oplost moet Eurovision het doen. Vraag je geld terug en koop elders een merk zoals hierboven beschreven. 1 keer pech met Sony wil niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn. Momenteel is het binnenwerk van Sony en Pioneer indentiek. Betrouwbare apparaten die in veel gezinnen worden gebruikt! Succes met de afhandeling.

clouseau

Geld terug bij Eurovision :D :D :D Op de kassa bon staat vast GEEN GELD terug. Panasonic lijkt me wel een goede keus. Even kijken of ze die hebben bij Eurovision in Helmond,dan koop ik die daar in ieder gaval NIET..

Joers

Ongelezen bericht door Joers »

Een Philips of JVC kopen levert nog meer problemen op. Deze recorders staan erom bekend om hun maximale uitvalpercentage. De meeste vakzaken hebben deze 2 merken ook niet meer in hun assortiment wat dvd recorders betreft
Ik heb mijn Philips dvd-recorder met 400 gb harddisk al bijna 4 jaar zonder een enkel probleem hoor....maar goed dankan i khe tgetroffen hebben misschien

Gesloten