Mediamarkt hanteert de slogan: "vóór 23:59 uur besteld, volgende dag in huis" mooi nooit niet dus:
Op vrijdag 22 dec 2017, rond 12:00 uur, een Led TV besteld bij Mediamarkt, met een playstation ed als cadeau voor Kerst voor mijn kids..
Daaropvolgend een SMS dat deze TV op zaterdag 23 dec zou worden bezorgt.
Daaropvolgend, op zaterdag 23 dec, een SMS dat deze levering niet door kon gaan wegens een fout bij het distributie-centrum... en dat de TV op zondag 24 dec zou worden geleverd tussen 08:00 en 22:00 uur...
Daaropvolgend, op zondag 24 dec, een SMS dat deze levering niet door kon gaan wegens de opdracht vd leverancier ( Mediamarkt)... en dat de TV op woensdag 27 dec zou worden geleverd tussen 08:00 en 22:00 uur...
Daaropvolgend, op woensdag 23 dec, een SMS dat deze levering niet door kon gaan wegens een fout bij het distributie-centrum... met het verzoek om een nieuwe afleverdatum af te spreken.......
Mediamarkt als de vervoerder "DYNALOGIC" meerdere malen gebeld, geen enkel fatsoenlijk antwoord én zelfs géén excuus of een sorry!!
Beide nalatige partijen geven geen antwoord op mijn vraag en verzoeken enkele en alleen om een nieuwe leverdatum in te voeren.
Op mijn opmerking dat ik hierin geen vertrouwen meer heb wordt niet geantwoord.
Op mijn vraag of dat ik vandaag nog naar de winkel kan gaan om de TV daar op te halen krijg ik het antwoord: "deze zijn niet gekoppeld aan de webshop en is derhalve onmogelijk".
Ik ga de TV, als ik hem dit jaar of volgend jaar mag ontvangen, ongeopend retour sturen...... voelen ze het misschien nog een beetje..
guido
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levering MediaMarkt-bestelling meerdere keren uitgesteld
Re: Levering MediaMarkt-bestelling meerdere keren uitgesteld
Ja, het is de drukste periode van het jaar. Dan weet je dat het wat langer kan duren en dien je er rekening mee te houden.
Tsja. In deze tijd kan je, ondanks de toezegging, wel verwachten dat het fout gaat. Met terugsturen heb je alleen jezelf...Sneirv schreef:Mediamarkt hanteert de slogan: "vóór 23:59 uur besteld, volgende dag in huis" mooi nooit niet dus:
Op vrijdag 22 dec 2017, rond 12:00 uur, een Led TV besteld bij Mediamarkt, met een playstation ed als cadeau voor Kerst voor mijn kids..
Daaropvolgend een SMS dat deze TV op zaterdag 23 dec zou worden bezorgt.
Daaropvolgend, op zaterdag 23 dec, een SMS dat deze levering niet door kon gaan wegens een fout bij het distributie-centrum... en dat de TV op zondag 24 dec zou worden geleverd tussen 08:00 en 22:00 uur...
Daaropvolgend, op zondag 24 dec, een SMS dat deze levering niet door kon gaan wegens de opdracht vd leverancier ( Mediamarkt)... en dat de TV op woensdag 27 dec zou worden geleverd tussen 08:00 en 22:00 uur...
Daaropvolgend, op woensdag 23 dec, een SMS dat deze levering niet door kon gaan wegens een fout bij het distributie-centrum... met het verzoek om een nieuwe afleverdatum af te spreken.......
Mediamarkt als de vervoerder "DYNALOGIC" meerdere malen gebeld, geen enkel fatsoenlijk antwoord én zelfs géén excuus of een sorry!!
Beide nalatige partijen geven geen antwoord op mijn vraag en verzoeken enkele en alleen om een nieuwe leverdatum in te voeren.
Op mijn opmerking dat ik hierin geen vertrouwen meer heb wordt niet geantwoord.
Op mijn vraag of dat ik vandaag nog naar de winkel kan gaan om de TV daar op te halen krijg ik het antwoord: "deze zijn niet gekoppeld aan de webshop en is derhalve onmogelijk".
Ik ga de TV, als ik hem dit jaar of volgend jaar mag ontvangen, ongeopend retour sturen...... voelen ze het misschien nog een beetje..
guido
Wat moeten ze voelen dan? Denk je dat ze als jouw doos terug komt, ze eromheen gaan staan en een potje gaan janken?
Wellicht een onpopulaire reactie, maar hoewel Mediamarkt als fysieke shop goed bekend staat, is de webshop echt al jaren in de kinderschoenen. Ik zou wanneer het prijsverschil niet al te groot is dan voortaan ook fijn bij een andere shop bestellen, om dit soort problemen hopelijk te voorkomen in de toekomst (al was je zelf ook niet heel erg op tijd met het bestellen van je kerstcadeaus)