LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG DVD/HDD recorder onding

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
asconahobbyist

LG DVD/HDD recorder onding

Ongelezen bericht door asconahobbyist »

naar aanleiding van de goede test in de consumentengids en op advies van de verkoper een LG HDD/DVD recorder gekocht,type RH387H.
Na 5 weken (paar keer gebruikt) slaat de harddisc vast en geen geluid meer via de ingebouwde tuner.
Dus teruggebracht naar de BCC voor reparatie onder garantie.
Na 5 weken wachten was ie weer klaar,dus opgehaald en vandaag een filmpje kijken. Na een uurtje goed spelen was het beeld haperen en vastlopen.
De DVD op de slaapkamer geprobeerd,op een blokker spelertje van 19,95,niks aan de hand. De DVD zelf bekeken,geen krasje niks.
Andere DVD erin,en ook weer na een uurtje hetzelfde.
Nou kan ik m wel weer terug gaan brengen en reparatie afwachten maar eigenlijk ben ik t zat,ik heb t liefst mn geld terug en dat ik dan (uiteraard bij hun) een DVD recorder van een fatsoenlijk merk koop.
Ik heb eens een telefoon van LG gehad,die heeft ook meer ter reparatie gelegen dan dat ik er mee gebeld heb.
Ik hoef nooit meer iets van LG,troep is het!
Mag ik iets verwachten van de verkoper behalve opnieuw laten repareren?

stofzuigertje

Re: LG DVD/HDD recorder onding

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Volgens de Consuwijzer mag je pas na 3 pogingen van reparatie je geld terug eisen.

asconahobbyist

dan gaan we m morgen maar weer terugbrengen,hopen dat het niet weer 5 weken duurt.
Ik ga wel kijken of ik wat voor elkaar krijg,proberen kan altijd.

Rickyman

Ongelezen bericht door Rickyman »

Wat nu zo fijn is is dat er weer een test is gedaan door de consumentenbond. Die lenen een dag zo'n ding van LG en maken een test. Prima dus beste keus.
In andere groep op form staat weer iemand mewt Siemens vaatwasser, ook beste keus.
De consumentenbond zou in een volmaakte wereld hiervoor verantwoordelijkheid nemen wegens foutieve voorlichting.
Ik laat me liever door een rot in het vak voorlichten als door een blaadje of pc.

Rick

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Vergeet de LG en ga voor een Panasonic of Sony harddiskrecorder.
Fijn in het gebruik en zelden een probleem.
LG is het goedkoopste merk met goedkope kwaliteit. Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten dus denken we met z'n allen dat LG wel goed is.
Het uitvalpercentage is hoog, service belabbert maar ze willen met hun rommel wel nummer 1 worden. Trap er niet in!

asconahobbyist

ik dacht ook dat ik goed mn huiswerk had gedaan,had zelfs op internet bij sites als kieskeurig gezocht,maar afgezien van wat lastige bediening was men er tevreden over.
Ik heb de verkoper ook aangegeven dat ik best meer uit wil geven,als het maar een goed apparaat is.Maar de kwaliteit van LG was prima,werd er gezegd,nou daar vertrouw je dan op.
Maar blijkt dus niet te kloppen,maar nou zit ik dus met zo'n rotkreng waar ik dus geen vertrouwen meer in heb,ook niet als ie gerepareerd is,want hoe lang blijft ie het dit keer goed doen??

asconahobbyist

vandaag de speler weer opgehaald,nu is het loopwerk van de dvd vervangen,dus alles zou nu nieuw moeten zijn.
als het wat minder warm is maar eens een filmpje kijken om te zien wat ie doet.

allesfoto

Ongelezen bericht door allesfoto »

Mijn LG doet de dvd helemaal niks meer, niet lezen en niet schrijven.
Wehkamp wil em niet ophalen na 1 jaar huppelde pup, maar 2 jaar fabrieksgarantie heel vreemd.

wehkamp garantie ........................tja welke

Peet

asconahobbyist

nou,de vreugde was van korte duur,gisteren een muziek DVD gekeken,en op een gegeven moment sloeg ie vast,stilstaand beeld,reageert op geen enkele knop meer.
stroom eraf en er weer de DVD eruit gehaald en ik ga m maar weer wegbrengen,ben dr nu wel klaar mee,dit is nu de derde keer.
Ik wil m niet meer! Ze gaan bij de BCC maar een oplossing bedenken maar hier heb ik geen trek meer in.
Als ze m gaan repareren dan ben ik m weer 5 weken kwijt,en al die tijd kan ik dan weer geen DVD's kijken.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

asconahobbyist schreef op 08 sep 2010 10:21
en al die tijd kan ik dan weer geen DVD's kijken
Betekent dit dat die andere DVD speler ook al kapot is, want op 26 mei 2010 14:42 schreef asconahobbyist
De DVD op de slaapkamer geprobeerd,op een blokker spelertje van 19,95,niks aan de hand
:mrgreen: :mrgreen:

asconahobbyist

even ter verduidelijking,het blokker spelertje staat ingebouwd in een kast,met een TV'tje erbovenop.
die is niet even snel naar de huiskamer te transporteren.
Maar ik heb nu inderdaad ff snel een cheapo spelertje gekocht om de tijd te overbruggen dat ie bij de reparatie staat.
Ze hebben de LG maar weer opgestuurt,dit is de laatste keer zeggen ze,als ie nu weer na deze reparatie stuk gaat gaan ze een andere oplossing bedenken.

Gesloten