LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt service! Wat zijn mijn rechten. DVD HD recorder

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
jan17_7

Mediamarkt service! Wat zijn mijn rechten. DVD HD recorder

Ongelezen bericht door jan17_7 »

Ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen.

Mijn BENQ HD recorder was kapot gegaan. Want hij wou niet aan.
Ik had hem 2 jaar geleden gekocht bij de MM met 3 jaar garantie dus 2 jaar bij gekocht. Ik had de bon en alles nog dus ik had goede hoop dat alles snel zou gaan. Maar toen ik bij de winkel kwam zeiden ze dat de garantie buiten de MM om zou gaan dus dat ik eerst MM moest betalen en dat ik het daarna terug kon krijgen van de ze verzekering. Nou dat zou voor mij geen probleem zijn want dat hoor je wel vaker.

De recorder heb ik 01-09-08 weggebracht. 3 weken 22-09-08 later kreeg ik een brief van de MM met de prijsopgave erin. Op 27-09-08 heb ik de prijsopgave met akkoord teruggebracht naar MM. Ondertussen gaan er ongeveer 4 weken voorbij en ik had niks meer gehoord. Dus ging ik op vrijdag 24-10-08 weer naar de MM om te vragen hoe het nou allemaal zat. Degene die me hielp zei dat er iets iets `speciaals` aan de hand was met de recorder. Maar hij zei niet precies wat. Hij beloofde mij te bellen in de week erna. Over het hoe en wat van de dvd recorder. Ik zei dat ik het wel weer af zou wachten. En maandag ging voor en dinsdag enz.... En ik was NIET gebeld door de MM. Dus ging ik maar op koopzondag 02-11-08 naar de MM om verhaal te halen. Om te beginnen zei ik dat ik niet gebeld was door hun. Degene brabbelde wat en liet het daarbij. Dus ik weer het verhaal uitleggen en degene weer kijken in de pc wat de status was. Maar daar werd hij ook niet wijs uit en zei tegen mij dat hij op maandag 03-11-08 (dag erna dus) uit zou zoeken waarom het zolang deed. En daar mij over zou bellen (maandags dus). Oke weer afwachten van mijn kant. En jahoor precies wat ik dacht werd weer niet gebeld door MM. toen ik maar maandagavond langs de MM rond 1700. Nu hielp weer iemand anders mij. Weer gezegd dat ik niet gebeld was maar kreeg weer geen antwoord!! Degene ging met de fabriek bellen. Ze kreeg nu eindelijk antwoord de recorder zou volgende week vrijdag (14-11-08) bij de MM staan. en ik zou weer gebeld worden als de recorder binnen was. Maarja dat geloofde ik al niet meer dat ik gebeld zou worden. Nu werd ik gisteravond (06-11-08) gebeld door de MM. Maar ik was naar de voetbaltraing en de telefoon lag thuis aan de lader. Dus werd er op mijn voicemail ingesproken. Degene van de MM zei dat de recorder volgende vrijdag(14-11-08)bij de MM zou staan!! Maarja dat wist ik allang want was eerder die week nog langsgeweest! Nu werd ik vandaag(07-11-08) weer gebeld door MM op me werk. Maar mijn telefoon had geen bereik dus werd er weer een voicemail ingesproken. Diegene zei dat mijn recorder niet volgende week vrijdag(14-11-08) zou komen maar begin van de week erop.

Met andere woorden ik ben mijn recorder al 10 weken minimaal kwijt en misschien zelfs langer!!

Wat voor actie zou ik kunnen ondernemen tegen de MM

Want dit is gewoon een #$%& service

TheLD

Re: Mediamarkt service! Wat zijn mijn rechten. DVD HD recorder

Ongelezen bericht door TheLD »

Is het een garantie van de Mediamarkt of is het een verzekering die de Mediamarkt verkocht heeft. Dat zou toch ergens op je papieren moeten staan. Indien het een verzekering is, dan zou ik direct met de verzekeraar bellen om aan te geven dat de Mediamarkt het blijkbaar niet kan fixen en vragen om het geheel uit te keren.

Gesloten