LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] medion fotocamera

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
ger kox

medion fotocamera

Ongelezen bericht door ger kox »

ik heb in mei 2002 bij de aldi een digitale foto camera gekocht.
vorig jaar ging hij stuk , ik gebeld hij werd opgehaald en na een paar weken kreeg ik een nieuwe opgestuurd.
goede service toch?
nu is het juli 2004 ik heb 2 jaar garantie op het toestel, gaat de lens niet meer dicht.
ik bel dus het service center maar daar krijg ik te horen dat de garantie verlopen is.
dat is corekt maar op mn vraag of zij wel mn kamera konden repareren op mijn kosten kreeg ik de melding dat zij niets meer voor mij konden doen
dat ik maar naar een fotozaak moest gaan in de buurt
maar die zeggen allemaal dat zij geen onderdelen hebben van mijn kamera.
wat moet ik hier nu mee.
graag een oplossing

Gast

Re: medion fotocamera

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is dus helaas het grote nadeel als je electronica bij een supermarkt koopt voor een prikkie. Wel jammer!

olienoot

Ongelezen bericht door olienoot »

bij mij gaat de lens niet meer open, komt geeneens meer naar buiten!!! :shock:

Gast

Ja, maar jij bent dan ook een olienoot die vast het aan/uit knopje niet kan vinden

ger kox

wel leuke opmerkingen maar waar kan ik mn camera gemaakt krijgen
ik vind deze behandeling niet normaal van medion

Gast

Kijk eens op www.medionreparaties.nl

Zij helpen je altijd!

ger kox

hallo nadat ik bij medion afgescheept werd met sorrie de garantie is voorbij,ben ik terug gegaan naar de aldi waar ik het toestel gekocht had
de aardige bedrijfleidster was het ook niet eens met de service van medion.
na een telefoontje naar het hoofdkantoor van aldi werd mij belooft dat ik een nieuwe camera of mn aankoopsom zou krijgen.
een paar dagen later sprak ik weer met die aardige mevrouw en ze zei mij dat er geen kamera meer te krijgen was dus betaalde ze mij het totale aankoopbedrag uit na inlevering van mn kamera.
ik ben dus uitermate tevreden met de behandeling van de aldi in bergeyk.
bedankt voor de goede afhandeling.
een tevrede klant

Jeffrey

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Jammer dat er zoveel klachten zijn over deze camera! Ik vind het een heel prettige camera, maar ik had het ongeluk dat een dronken figuur em zwaar uit mijn handen sloeg, het ding deed helemaal niets meer, maar het was dan ook een vrij pittige knal op de grond. Nu is het een verzekeringszaak, ik hoop dat medion spoedig weer met een leuke aanbieding komt, zodat ik de opvolger kan kopen, completer krijg je ze niet meer!

Jeffrey

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Geld van verzekering binnen! :D Voor mij een nieuwe medion

Gesloten