Ik heb in 2001 een sony minidisc speler gekocht met vijf jaar extra garantie. In die vier jaar heb ik hem vijf keer terug moeten brengen en elke keer was de minidisc speler minimaal 4 weken weg. Steeds voor hetzelfde probleem.
Ik ben de week langs geweest en geeist dat er iets anders wordt geregeld want ik ging niet akkoord dat hij weer opgestuurd werd. De manager ging contact opnemen met consumentenbelangen. Ik werd vandaag gebeld dat ik een ander vervangend product mocht komen uitzoeken.
Ik kom daar aan en krijg niet een keuze ik krijg gelijk een andere minidisc speler aangeboden die ik wil hebben. Omdat ze zelf geen minidisc spelers verkopen kunnen ze alleen nog na besteld worden bij andere vestigingen.
Nu komt mijn probleem ik heb de oude minidisc speler voor € 226,- gekocht. De speler die zij mij nu aanbieden is met verkoop prijs € 129,-.
Ik wilde zelf eigenlijk naar een mp3 speler omdat ik niet meer het vertrouwen in minidisc spelers heb.
Moet ik genoegen nemen met een nieuw vergelijkbaar product dat bijna € 100,- goedkoper is of kan ik tevens met bijbetaling een mp3speler uitzoeken?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] minidisc speler
Re: minidisc speler
Helaas gaat dit niet op en heeft u geen sterke zaak.
Minidisc is er al uit en de laatste appies worden gedumpt.
Zij bieden u een vervangend appie aan, de prijs doet er dan niet meer toe.
Als u een zeer dure mp3 speler wil gaan kopen dan kunnen zij genegen zijn om u tegemoet te komen .
Let wel zeer duur .
Minidisc is er al uit en de laatste appies worden gedumpt.
Zij bieden u een vervangend appie aan, de prijs doet er dan niet meer toe.
Als u een zeer dure mp3 speler wil gaan kopen dan kunnen zij genegen zijn om u tegemoet te komen .
Let wel zeer duur .
-
Re: minidisc speler
Na 4 (!!!) jaar geen genoegen nemen met een goedkoper, gelijkwaardig, vervangend model is onredelijk, want alle electronica wordt natuurlijk veel goedkoper in de loop der tijd.