LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mixer zonder lader

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
evanyl

Mixer zonder lader

Ongelezen bericht door evanyl »

Ik heb onlangs een mixer gekocht via Used Products (webshop). De mixer werd zonder lader verkocht, en dat vond ik prima. Maar toen ik de mixer binnenkreeg en ik wat research deed bleek dat een lader voor deze mixer niet te krijgen is. Verder zei Used Products dat ze het product hadden getest, maar toen ik om een lader vroeg gaven ze mij een negatief antwoord. Is het nog mogelijk om het product terug te sturen en mijn geld terug te eisen? Ik zit nog ruim in de zichttermijn. Verder heb ik dit artikel van de consumentenbond als back-up: http://www.consumentenbond.nl/online-sh ... tourneren/ Hoor graag hoe jullie hierover denken.

Barre Barry

Re: Mixer zonder lader

Ongelezen bericht door Barre Barry »

evanyl schreef:Is het nog mogelijk om het product terug te sturen en mijn geld terug te eisen? Ik zit nog ruim in de zichttermijn.
Stuur het terug dan. Dat hoef je hier toch niet te vragen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je moet expliciet aangegeven dat je de overeenkomst wenst te herroepen. Dit kun je onder meer doen met het modelformulier dat je hebt gekregen na de koop.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je voldoet gewoon aan de eisen in hun algemene voorwaarden op de website, geen enkel probleem dus.

Tip: volgende keer de research vooráf doen... ;)

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Vreemd, je vindt het prima dat het zonder lader wordt verkocht, maar als je het eenmaal zonder lader hebt ontvangen, vind je het toch niet goed?

Gesloten