LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mp3 speler defect

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
wimpie770
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2005 19:07

Mp3 speler defect

Ongelezen bericht door wimpie770 »

Mijn eerste mp3 speler raakte defect. Gelukkig vond dit nog plaats binnen de garantietermijn van 1 jaar. Ik mocht van de leverancier een andere mp3 speler uitzoeken. Natuurlijk gekozen voor een ander merk. Na een jaar opnieuw problemen met deze mp3 speler. Helaas was de garantietermijn van een jaar verlopen (1 week). De leverancier was niet bereid de mp3 speler te repareren. Bovendien liet hij weten dat deze niet kon worden gerepareerd. Heb ik ook recht op een zgn. economische levensduur. Na 1 jaar mag een dergelijk apparatuur toch niet stuk gaan? Zo ja bij moet ik dan zijn, bij de fabrikant of de verkoper (Dixon).
:evil: :evil: :evil:

salsaborenko
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 mar 2005 09:55

Re: Mp3 speler defect

Ongelezen bericht door salsaborenko »

Na een jaar mag de speler niet instorten, doet deze het wel dan zijn de reparatie kosten gedeeltelijk voor de koper. Valt het, in dit geval, niet te repareren dan lijkt mij dat de leverancier (waarom ga je niet terug naar de winkel?) je tegemoet komen en een andere speler aan te bieden waarvoor je wel iets bij moet betalen.

Gast

Re: Mp3 speler defect

Ongelezen bericht door Gast »

Volgende keer toch maar een Aplle iPod kopen !!!

Gesloten