LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nabestellen passtukjes voor Philipsoortjes van 30 euro

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
omamirjam

Nabestellen passtukjes voor Philipsoortjes van 30 euro

Ongelezen bericht door omamirjam »

Met Kerst heeft mijn dochter Philipsoortjes voor haar Ipod gekregen. Hier zaten 3 passtuksetjes bij. Drie weken geleden meldde ze mij dat ze een van de best zittende passtukjes was verloren. Bij de leverancier kon ik het passtukje niet bijbestellen. Na met Philips 3x contact op te hebben genomen werd er uiteindelijk een item gemaakt en zou ik door de klantenservice worden teruggebeld met een antwoord. Dit gebeurde inderdaad. Het antwoord luidde: De passtukje zijn niet bij te bestellen. Ga maar terug naar de leverancier, die moet dit oplossen. Ondanks het feit dat ik voor de passukjes wil betalen is het niet mogelijk te bestellen. Dit is minachten van de kleine klant en mijn dochter (c.q. haar ouders) worden nu gedwongen weer 30 euro uit geven voor nieuwe oortjes. Dit wordt dan geen Philips meer. Graag reactie op dit item en wie weet bij welke leverancier wel mogelijk is ?

omamirjam

resp00112469

Re: Nabestellen passtukjes voor Philipsoortjes van 30 euro

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Er zijn nog steeds consumenten die het echt niet begrijpen, daarom nogmaals: Een consument kan NOOIT! rechstreeks bij een fabrikant bestellen. Dit loopt ALTIJD via de detaillist. De verkoper is in dit geval degene die het moet oplossen en meestal zal deze als hij gevoel voor service heeft dit wel voor U doen.
Echter, er zijn beperkingen, b.v. als een bepaald artikel onderdeel is van een complete set, dan zal in de meeste gevallen geen losse onderdelen daarvan geleverd worden. Simpel voorbeeld, een wasmachine pomp heeft een defekte schoep, de rest is nog prima, maar ik zit wel aan een nieuwe pomp vast omdat losse schoepen niet worden geleverd.

Vr. Gr. Hans.

omamirjam

Ongelezen bericht door omamirjam »

Beste Hans,

Omdat de detaillist waar ik de oortjes had gekocht mij vertelde dat nabestellen niet mogelijk was heb ik contact opgenomen met Philips. Niet om bij Philips te bestellen maar om de (on)mogelijkheid te bespreken. Een schoep van een wasmachine is anders dan een passtuk van een oortje. Het is zeer waarschijnlijk dat je eens (dit kan zoals in dit geval direct zijn of in een ander geval na enige tijd) zo´n passtukje verliest doordat je het overal gebrukt, het aan je jas blijft hangen etc. Door de behoefte om veel geld te verdienen en niet na te denken over en voor de consument blijf ik vinden dat de kleine consument wordt geminacht. Jouw beginzin klinkt wel populair maar zou bij iemand wel wat irritatie kunnen opwekken omdat er een gewoon item wordt neergelegd en we kunnen nu eenmaal niet allemaal zo intelligent zijn als jij. Bedankt voor de reaktie.

omamirjam

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Mijn reactie had betrekking op de volgende zinsnede:
Dit wordt dan geen Philips meer.
Dit is niet merk gebonden, het geldt voor alle merken, dus als U hetzelfde ondervindt bij een ander product, dan geldt mijn antwoord ook voor de andere merken.
Het zijn gewoon de regels en de mogelijkheden, heeft dus niets te maken met minachting tegenover de consument.

Vr. Gr. Hans.

JJG

Ongelezen bericht door JJG »

Als Philips niet zo'n verschrikkelijk arogant K**bedrijf zou zijn zouden ze gewoon als service die passtukjes kosteloos naar de consument sturen...
Maar wie dit Forum geregeld leest weet genoeg over de kwaliteiten en service van Philips.............

Gesloten