Ik heb een probleem met twee Sony radio's voor in de auto. Namelijk dat ze statisch zijn. Elke twee á drie seconden hoor je een statisch geluid bij het rijden alleen, als ik stilsta dan hoor je de radio gewoon normaal.
Eerst had ik een Sony MEXBT3100U gekocht bij de MM, en radio was statisch, na een tijdje begon de CD speler en Bluetooth muziek ook te haperen, vervolgens na twee keer aangeboden te hebben ter reparatie, kreeg ik een ander radio mee. Ik koos voor de Sony MEX N4000BT. Hier blijkt de radio ook statisch te zijn..
Ik heb een auto radio/cd speler van 9 jaar oud, en hier klinkt de radio alsof het een cd is. Geen problemen mee dus.
Ik heb Sony dus een e-mail gestuurd om is te vragen waarom dit nou zo is. Sony heeft dus geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom hun radio statisch is, en over een ontbrekende Antenneconnector moet ik maar langs gaan bij de MM.
Iemand enig idee waarom mijn radio statisch is bij het rijden?
Hieronder het gesprek:
Geachte heer,
Bedankt voor uw email naar Sony Support.
Ik begrijp dat u een item mist in de originele verpakking.
Ik raad u aan hier melding van te maken bij uw verkoper.
Zij kunnen dit voor u naleveren.
Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het consumenten informatie centrum via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor België. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Yannick
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.nl/support/nl
Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited
Schipholweg 275 - 1171 PK Badhoevedorp - The Netherlands
Sent: 28/09/2014 15:08:54
Subject: Sony Support Email 11408929
Geachte heer/mevrouw,
Na het aanschaffen van een Sony auto audio systeem, heb ik gemerkt dat de tuner statisch is. Ik heb een ouder radio speler die wel perfect werkt. Hiervoor had ik een andere Sony audio systeem voor in de auto, ook met een statisch radio, die ik twee keer voor reparatie had aangeboden, en vandaag kreeg ik een nieuwe audio systeem mee. De MEX-N4000BT. Echter heb ik ook met dit product een statisch radio. Als ik stilsta dan merk ik geen statisch geluid, maar als ik rij, dan hoor ik elke 2 á 3 seconde statisch geluid.
Vreemd genoeg werkt mijn oude radio/cd speler van ongeveer 9 jaar oud wel, zonder statisch tuner.
Ook op uw product website : http://www.sony.nl/electronics/in-de-au ... ex-n4000bt staat dat er een Antenneconnector (JASO) in de doos zou moeten zitten, deze zit er echter niet in.
Mijn vragen:
1. Zou u mij een Antenneconnector (JASO) kunnen opsturen voor mijn product?
2. Heeft u enig idee waarom de Sony audio systemen statisch geluid afgeven als ik luister naar de radio terwijl een andere audio systeem geen problemen heeft?
Met vriendelijke groet,
Shahin