LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Over Carotai (van o.a. Stein, Oasis etc.)

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Mr.T

Over Carotai (van o.a. Stein, Oasis etc.)

Ongelezen bericht door Mr.T »

Hallo,

Ik kocht eind september een Stein HDD/DVD-recorder. Daar bleken allemaal kleine foutjes in te zitten. Daarop nam ik contact op met Carotai en die stuurde mij in eerste instantie een nieuwe firmware.
Deze bleek echter niet juist omdat er bij de TV uitzendingen ineens geen geluid meer aanwezig was.

Na opnieuw te hebben gebeld bood men aan om de recorder te komen halen, repareren en spoedig weer te bezorgen.

Helaas ging er iets mis bij TNT waardoor mijn pakket (op weg naar mij) verdween en later terugbezorgd werd bij Carotai.

Daar ik ongerust werd omdat mijn recorder een week na de afgesproken dag nog niet terug was mailde ik. Telefonisch ging even niet.

Ik kreeg per omgaande een mail retour met excuses en uitleg. Daarbij nog enkele foto's van het pakket om dit te staven.
Als genoegdoening kreeg ik zelfs nog een extra presentje van behoorlijk formaat bijgeleverd.

Vandaag kwam inderdaaad, zoals afgesproken, het pakket en jazeker, ik was zeer aangenaam verrast door het toegevoegde kado.
Helaas durf ik niet te vermelden wat dit precies inhield daar men zoiets natuurlijk niet dagelijks zal doen.

Overigens is er met mijn Stein op één na (instabiel beeld bij lichte, grote vlakken) niks meer aan de hand. Alles werkt nu zoals het behoort te werken. Over het beeld heb ik nog een mail gestuurd maar ik ben er zeker van dat ook dit naar behoren zal worden opgelost.

Ik wilde dit verhaal toch even kwijt omdat bij veel "merk X" apparaten de service een -3 scoort op een schaal van 1 tot 10.
Deze importeur/reparatieservice weet in ieder geval wat het woord service inhoudt!!

Dank voor het lezen.
Mr. T.

mr T.

Re: Over Carotai (van o.a. Stein, Oasis etc.)

Ongelezen bericht door mr T. »

let op de voorgaande poster niet met deze poster verwarren!

Mr.T

Re: Over Carotai (van o.a. Stein, Oasis etc.)

Ongelezen bericht door Mr.T »

Kijk ik net in de lijst met onderwerpen... zie ik daar (zo leek het mij) dat ik zou hebben gereageerd op een post over een Ipod.

Nadere inspectie leerde mij dat er al iemand anders was met deze nick.
Alleen dan net een punt op een andere plaats.

Mijn excuses. Als ik had geweten dat deze nick op dit forum bestond had ik bij registratie uiteraard een andere gekozen.

Behalve deze post zal ik niet meer posten onder deze nick daar dit wel eens vervelend zou kunnen zijn door voor verwarring te zorgen.

Groet.

Gesloten