LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] philips 40pfl8605h

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
paul_i

philips 40pfl8605h

Ongelezen bericht door paul_i »

laatste keer dat ik een philips tv koop!

Vorig jaar een philips tv gekocht in oktober eenmaal 3 maanden gebruikt viel het me op dat er vetvlekken achter me glasplaat zaten, nader bekeken zat er ook een klein krasje in me glasplaat alles is aan de binnenkant waar ik dus niet bij kan!
philips gebeld hun hebben e-care ingeschakeld en die is naar mij toegekomen en tv meegenomen.
Poosje later kreeg ik de tv terug en savonds viel me op dat de ambilight niet meer werkte aan de rechterkant! e care gebeld en die stuurden een monteur langs voor de reperatie. Alles was in orde tot afgelopen week toen zag ik dat er weer vetvlekken op zaten.
Nu alles opnieuw gedaan ben ik weer me tv kwijt voor 5 tot 10 dagen word er misselijk van.
service is goed bij philips alleen product valt me nu tegen! :(

audiofreak1

Re: philips 40pfl8605h

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Stof en vetvlekken zijn bij deze tv een bekende klacht, reden voor philips om heel snel met een andere 8 serie op de markt te komen waar geen glasplaat voor zit. Ze zitten alleen nog in hun maag met een voorraadje die niemand wil omdat de glasplaat ook enorm spiegelt.

paul_i

ja over spiegelen heb ik wat gelezen opzich valt het wel mee maar ik ben dit al beetje zat! ( dit heeft me al totaal 3 vrije werkdagen gekost)

PhilipsCare_NL

Ongelezen bericht door PhilipsCare_NL »

Philips wilt, na het lezen van dit topic, graag met de klant in contact komen.

Er is inmiddels een PB verstuurd met het verzoek om contact op te nemen met de Philips klantenservice.

paul_i

Vandaag contact gehad met philips en maandag word ik hier over terug gebeld om tot een positieve oplossing te komen!

paul_i

Vandaag ben ik terug gebeld door philips en de tv word omgeruild kan zelf een keuze maken welke tv ik neem dus goed geregeld ben zeer tevreden.

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

netjes opgelost. Zo kan het dus ook!

paul_i

ja idd erg netjes ik wacht nu op philips die iets met ecare moet afhandelen maar goed heb een hele mooie ouderwetse leentv die super goed werkt :lol:

Gesloten